וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אני לא צריך להתנצל בפני אף אחד"

21.2.2008 / 11:04

אחרי שתיקה ארוכה, יניב קטן פרק מטען באימון מכבי חיפה וענה למבקריו: "מאז שחזרתי מאנגליה, זרקו לי את נושא הכסף. לא גנבתי שום דבר". טוען: "בארץ אשחק רק בחיפה". רוני לוי לשחקנים: "רואים את הרצון שלכם לנצח בלי לדפוק חשבון"

שרון בוקוב

צילום: אבי קסב; עריכה: נועם ורטהיימר

באימון הבוקר (חמישי) של מכבי חיפה, החליט לראשונה העונה הקפטן, יניב קטן, להתבטא בעניינים הקשורים לקבוצה בפני כל התקשורת. קטן אמר: "אני לא חושב שהחלטתי לשבור שתיקה בגלל הביקורת שספגתי. הביקורת היא חלק מהעניין ולמדתי את זה במהלך השנים. אני לא פגוע, ולצערי אני די רגיל לביקורות הללו ולדברים שנכתבים עליי, זה חלק מהכדורגל כשאתה שחקן מוביל במכבי חיפה. טבעי שאם לא רצים לאליפות והקבוצה לא עומדת במטרותיה, השחקנים הבכירים ישאו באחריות".

בראיון שהעניק קטן ל"ידיעות אחרונות", טען כי שחקנים בחיפה תוקעים סכינים בגבו, והסביר באימון: "הכותרת קצת בילבלה. אחד הדברים שעושים לי טוב הם השחקנים בחיפה. בשבילי לבוא לפה זה כמו הבית השני שלי". על שאלת הצלחתו האישית אמר קטן: "אני די מאוכזב. מקצועית, ברגע שחזרתי מאנגליה בוודאי שלא עמדתי בציפיות של עצמי. אני מקווה שהשנה נסיים בהצלחה גדולה יותר מזו של העונה שעברה. אשתקד ספגתי ביקורת שלא נראתה בכדורגל הישראלי, בכל משפט שני שזרקו לי ברחוב עלה נושא הכסף. אני לא צריך להתנצל בפני אף אחד, לא גנבתי שום דבר. כל עוד אני משחק בארץ, זה יקרה רק במכבי חיפה, המועדון שגדלתי בו".

המאמן רוני לוי ניסה לעודד את השחקנים, בעקבות ההפסד 1:0 לפני יומיים לבית"ר ירושלים. "אם יש משהו שאתם כשחקנים ואני כמאמן יכולים לקחת מהמשחק האחרון בו הפסדנו, למרות שהגיע לנו יותר, זו הדרך שבה שיחקתם. ראינו את המשמעת הטקטית, הרצון שלכם לנצח והנחישות מבלי לדפוק חשבון. כל הזמן מדברים סביבנו על מאבק האליפות שבו אנו צריכים ליטול חלק, אבל אתם צריכים לדעת, ואלה שטרם זכו בה מבינים היום טוב יותר, שאליפות זה משהו שלא קורה ביום אחד אלא תהליך שבו התחלנו וכולם גם רואים אותו".

לוי קרץ גם לדברי קטן מלפני האימון: "הנשק הגלוי שלנו, ובלתי אפשרי להפריד אותו מהקבוצה, הוא אווירת החברות המצויינת השוררת בתוך הקבוצה. אם נמשיך כך, אנחנו בכוון הנכון. מצפה לנו משחק קשה בשבת מול הפועל תל אביב, ואני רוצה שתתכוננו כפי שצריך, כי נותרו לנו משימות ולא סיימנו את העונה. ביום שלישי ממתין לנו משחק גביע קשה מול מכבי פתח תקווה, וחשוב שננצח בשני המשחקים כדי להמשיך ולהתקדם. אין לי ספק שבדרך בה אנו צועדים, התוצאות תגענה".

במכבי חיפה ידעו לספר, כי מיטת טיפולים יקרה בשווי של 3,000 שקל נגנבה מהם באיצטדיון טדי, לאחר שהקבוצה הביאה אותה עימה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. בחיפה מקווים שמצלמות האבטחה באיצטדיון יסייעו למצוא את הגנבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully