וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטראכן: "ברצלונה פייבוריטית לזכייה בצ'מפיונס"

21.2.2008 / 10:42

מאמן סלטיק, גורדון סטראכן, התרשם עמוקות מיריבתו בליגת האלופות אחרי שזו ניצחה 2:3 בגלזגו. ונגר שואב עידוד מיכולת שחקניו

ברצלונה אמנם יצאה מגלזגו עם ניצחון 2:3 מינימלי על סלטיק, אבל הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה ונראית כעולה בטוחה לרבע הגמר. הקטאלונים החזיקו בכדור בלמעלה מ-70 אחוז מהזמן, השלימו כ-550 מסירות לעומת 200 בלבד של הסקוטים והיו טובים בהרבה מיריביהם, בטח ביחס לתוצאה.

"כדי לנצח קבוצות מהרמה הגבוהה ביותר, אתה צריך להניע את הכדור כמו שצריך. זה מה שמנצח משחקים", אמר מאמן סלטיק, גורדון סטראכן, "אנחנו מאוכזבים שלא שיחקנו טוב יותר וחבל שספגנו שני שערים טיפשיים".

סטראכן גם החמיא ליריבה: "יש להם שחקנים מעולים ואנחנו היינו חייבים שתשעה או עשרה שחקנים יהיו בשיאם, מה שלא היה לנו. לברצלונה יש את הסגל הטוב בעולם. רק הזמן יגיד אם הם גם הקבוצה הטובה בעולם, אבל אין ספק שהם הפייבוריטים לזכות בליגת האלופות כרגע".

עוזר מאמן ברצלונה, יוהאן ניסקנס, היה מרוצה בסיום ואמר: "גם כשהיינו בפיגור 2:1 במחצית, ידענו שאנחנו יכולים לכבוש שוב. התחלנו את המשחק טוב מאוד, אבל סלטיק כבשה בניגוד למהלך המשחק והראתה כמה מסוכנת היא יכולה להיות. למרות זאת, חזרנו למשחק מאוד ואם נזסתכל על כל המשחק אני הרגשתי ששלטנו בו".

ההולנדי גם התייחס להופעה הטובה של רונאלדיניו, שפתח בהרכב: "ראינו במשחק מול סראגוסה בשבת שהוא בכושר טוב ושהוא החלים מהפציעה שלו. אנחנו מאוד מרוצים מהמשחק שלו הערב ומהצורה בה הוא נלחם בשביל הקבוצה".

ונגר: "צריך להסתכל על הדברים החיוביים"

ארסנל ומילאן סיימו אמש (רביעי) בתיקו 0:0 במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הציגו משחק טוב וקצבי, כשרק חוסר ריכוז של האנגלים מנע מהם לנצח משחק בו הם היו טובים בהרבה מיריביהם.

"אני חושב ששיחקנו טוב מאוד ושהשחקנים הראו את האיכויות שלהם לאורך כל 90 הדקות. הראנו בגרות, אבל היינו קצת עצבניים עם הכדור האחרון ובקבלת ההחלטות", הסביר אחרי המשחק מאמן התותחנים, ארסן ונגר, "לא הצלחנו להשיג יתרון למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות הערב. שלטנו במשחק לחלוטין במחצית השנייה, אבל לא הבקענו".

למרות זאת, המאמן הצרפתי נותר אופטימי לקראת הגומלין בסן סירו: "אנחנו צריכים לחשוב על הדברים החיוביים. אני חושב שהיכולת שלנו הערב תשפיע על המשחק השני ואני מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים הערב".

בצד השני קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה מאוד: "זו לא תוצאה שאנחנו יכולים להרגיש איתה בנוח, אבל טוב שלא הפסדנו. יכולנו לשחק טוב יותר. אנחנו יודעים שנהיה תחת הרבה לחץ במשחק הגומלין, אני אני מקווה שנוכל לעבור". המאמן האיטלקי גם הסביר מדוע פתח עם אלשנדרה פאטו כחלוץ בודד: "פתחתי איתו כי רציתי מהירות בהתקפה. איתו היו לנו יותר הזדמנויות כי קו ההגנה של ארסנל עולה למעלה".

פרגוסון: "החילופים שינו את המשחק"

חילוף כפול שביצע אלכס פרגוסון בדקה ה-65 שינה את המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול ליון ובסופו של דבר הביא לשדים האדומים את השוויון. הסקוטי הוותיק העלה למגרש את נאני ואת קרלוס טבז, שגם כבש, ואחרי המשחק הוא החמיא לצמד: "אני חושב ששניהם שיחקו טוב מאוד ושהם הביאו את השינוי. שניהם הראו את הנחישות שלנו לחזור למשחק ולדעתי זה הגיע לנו ללא ספק".

פרגוסון הוסיף: "שלטנו במשחק בזמן שהם כבשו מכלום. זה רק מראה את האיכויות של קרים בנזמה. זה היה שער פנטסטי שנתן להם אנרגיה וגרם לנו לקשיים".

ריאן גיגס, שאמש רשם את הופעתו ה-100 בליגת האלופות, אמר: "זה משהו מיוחד. לילות הצ'מפיונס ליג הם משהו מיוחד ואתה רק רוצה לצאת ולהינות. ליון היא קבוצה טובה ולנו עדיין נותרה חצי עבודה. נצטרך לשחק טוב באולד טראפורד כדי לעבור שלב".

מי שהיה פסימי ביותר הוא מאמן ליון, אלן פרין, שאמר: "כפי שהדברים נראים עכשיו, אנחנו מחוץ לליגת האלופות. ספגנו שער מוזר ואיכזבנו את עצמינו".

קאפל: "ההפסד עושה אותי עצבני"

משחק מצוין התקיים באצטדיון סוקרו סרקוגלו שבטורקיה. שם גברה פנרבחצ'ה 2:3 על סביליה. סמיח סנטורק כבש את שער הניצחון לטורקים בדקה ה-87.

"האמנו שאנחנו מסוגלים לנצח את סביליה", אמר קשר פנרבחצ'ה, אגור בוראל. "אנשים שמאמינים בעצמם יכולים להשיג כל דבר, ואנחנו הוכחנו את זה היום. סביליה לא היו הענקים שציירו בתקשורת הטורקית. אין צורך להכביר בכוחה של היריבה. יש להם שחקנים טובים, אבל הם לא היו יותר טובים מאיתנו. הודות לניצחון זה אנו מרגישים הרבה ביטחון".

מהצד המנוצח אמר שוערה של סביליה, אנדראס פאלופ: "אנחנו חוזרים לספרד עם טעם רע בפה. זאת מכיוון שקבלת גולים בדקות האחרונות הפך להיות תחביב שלנו בזמן האחרון, וזה לא דבר משמח כל כך. אני חושב ששלטנו במשחק, אבל קיבלנו את השער בסיום. למרות זאת, זו תוצאה שאפשר להפוך בגומלין בבית שלנו".

החלוץ דייגו קאפל: "התוצאה אכזרית עבורנו. היו להם שלוש התקפות, שמהן הם הבקיעו שלושה שערים. זה עושה אותי עצבני. הקבוצה הטובה על המגרש הייתה סביליה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully