וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו יצאה להמבורג

20.2.2008 / 19:40

הג'ודאים הישראלים יתחרו בסוף השבוע בטורניר סופר A, שהוא היוקרתי ביותר מבין אלו שהתקיימו עד עכשיו העונה. המטרה - מדליות

חבריי וחברות נבחרת ישראל בג'ודו יעשו את סוף השבוע הקרוב בתחרות קריטריון בהמבורג. המשלחת בראשות אדי קואז, יצאה היום (רביעי) לגרמניה, והיא כוללת את הג'ודאים גל יקותיאל (עד 60 ק"ג), יואל רזבוזוב (73 ק"ג), אבישר שיינמן (81 ק"ג), אנדריאן קורדון (מעל 100 ק"ג), טניה סימן טוב (48 ק"ג), רוני שוורץ (48 ק"ג) , לירז בן מלך (57 ק"ג) ואליס שלזינגר (63 ק"ג).

על מנת להבטיח את מקומם באולימפיאדת בייג'ינג 2008, נדרשים הספורטאים לעמוד בקריטריון הישראלי להשתתפות באולימפיאדה - המקום החמישי לפחות באליפות אירופה שתתקיים בליסבון בתחילת אפריל (אריק זאבי וגל יקותיאל כבר עמדו בקריטריון באליפות הקודמת). עד אז, הם יידרשו לשמור על דירוגם האירופי, ולהשיג לפחות מדליה בסדרת התחרויות הקרובות על מנת להבטיח את מקומם במשחקים.

הטורניר בהמבורג הוא מסוג סופר A, המהווה קריטריון ומעניק ניקוד חיוני והכרחי לקראת האולימפיאדה. בגלל הכמות הגדולה של המשתתפים הוסף יום תחרות, עניין שמוסיף אתגר, מאמץ וקושי על המתחרים. כמו כן, הנבחרת הראשונה של יפן אף היא תיקח חלק בתחרות, הנחשבת לקשה ביותר מבין תחרויות הקריטריון שהתקיימו עד כה בעונה הנוכחית.

יו"ר איגוד הג'ודו אדי קואז אמר לקראת הטיסה: "התחרויות בשבוע שעבר לא הניבו הישגים מרחיקי לכת מבחינת הג'ודו הישראלי. יחד עם זאת, מדובר בספורטאים מצוינים, שיכולים לעשות את הנדרש והמצופה מהם ולעמוד בקריטריונים הדרושים על מנת להשתתף בבייג'ין 2008. כל שנותר הוא להחזיק אצבעות ולאחל לכל אחת ואחד מהג'ודאים שלנו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully