וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה להפועל ת"א?

קרן שמש

20.2.2008 / 20:28

מי שהיה בתחילת השנה מבעלי מכבי ת"א, עשוי לחזור, הפעם מעבר לכביש, אל קבוצת הניהול או שיקנה את המועדון, יחד עם קבוצת הראל

האם רוני מאנה בדרך להפועל ת"א? מקורבים למוני הראל מספרים כי השניים העלו אפשרות כי מאנה, בתחילת השנה מבעלי מכבי תל אביב, יצטרף אל קבוצת הניהול, שתפעל החל מהעונה הבאה. קבוצת הניהול של הפועל ת"א, בראשות מוני הראל, אמורה לסיים את חוזה הניהול לאחר שלוש שנים ב- 31 במאי השנה.

מקורבים להראל מספרים כי יושב ראש קבוצת הניהול מעוניין להביא את מאנה אל תוך הקבוצה הנוכחית, במטרה שזה ישקיע תקציבים וירענן את הצוות הקיים. אפשרות נוספת שעלתה היא רכישה משותפת של הקבוצה, יחד עם מאנה.

מקורבים לרוני מאנה מספרים, כי הפועל פנתה למאנה בבקשה שזה ימצא להם משקיע, וכי לאחר חיפושים, נמצא משקיע שיוכל לתת פייט כלכלי לאוליגרך אלכס שניידר, שקנה לא מזמן את היריבה העירונית. לוואלה! ספורט נודע כי אחד מתנאי המשקיע לרכישת הקבוצה הוא כי מאנה ייקח חלק פעיל בניהול הקבוצה. הצדדים בודקים את האפשרויות העומדות בפניהם ומקווים כי יגיעו להחלטה כבר בחודשים הקרובים.

כזכור, לפי ההסכם הקיים בין הראל למועדון, במידה והראל יחליט לרכוש את הקבוצה, הוא יוכל לעשות זאת במחיר של חמישה מיליון דולר. המשמעות: תקציב הקבוצה יהיה על כתפיו בלבד, ייתכן ובעניין זה יכול לעזור רוני מאנה בהעמדת תקציב ראוי, שיציב את הפועל בצמרת הגבוהה של ליגת העל מבחינה כלכלית.

רוני מאנה בתגובה: "אין תגובה"

הפועל ת"א בתגובה: "ידיעה משומשת ולא נכונה. אין קשר בינה לבין המציאות"

אחרי הדרבי, מתחילים בטקסים

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שבת. שלומי ארבייטמן, שערך אמש אימון חלקי בשל כאבים בשריר הירך האחורי, ערך הערב אימון מלא והוא צפוי לפתוח בשבת. פאביו ג'וניור, החלוץ הברזילאי שכבש שני שערים בדרבי בראשון האחרון יישאר ככל הנראה על הספסל. הבלם אלין טופוזאקוב והקשר דימיטאר טלקיסקי ערכו גם הם אימונים מלאים, זאת לאחר שמתחילת השבוע ערכו אימוני ריצה בלבד. רמי דואני, ביבראס נאתכו ועידן סרור, שחקני הנבחרת הצעירה שנעדרו מהאימון אמש, ערכו אימון מלא עם שאר השחקנים.

המועדון מתכוון להיפרד בשבת הקרובה משלושה משחקני העבר של המועדון, אייל בן עמי, ניר רחמין ואילן בכר. הטקס ייערך דקות לפני תחילתו של משחק הקבוצה מול מכבי חיפה בבלומפילד (19:30, ספורט 1).

בן עמי גדל במועדון והחל לשחק בקבוצה הבוגרת בשנת 94, ממנה המשיך ברציפות שבע עונות, אחריהם יצא למסע קצר בן שנתיים בהפועל פתח תקווה ועירוני ראשון לציון. בעונת 2003 חזר בן עמי להפועל תל אביב לעוד שנתיים, אחריהן ירד לליגה השנייה לטובת עירוני קרית שמונה, נצרת עילית ומ.ס אשדוד, ממנה פרש במהלך העונה שעברה.

ניר רחמין היה אמור להיות שוער העתיד של הפועל תל אביב. כמו בן עמי, גם הוא גדל במועדון והחל לשחק בו בעונת ה"דאבל" בשנת 2000. רחמין המשיך לשמש שוערו השני של שביט אלימלך בקבוצה עד עונת 2006, כשבתווך זכור לו במיוחד המשחק מול פארמה באצטדיון ה"טארדיני", בו ניצחה הקבוצה 1:2, הרבה בזכות יכולה טובה בשער של השוער הצעיר.

בכר, בניגוד לשאר, החל את הקריירה בהפועל רמת גן, משם המשיך למכבי הרצליה של שייע פייגנבוים ועוד הספיק לעבור בבית"ר ירושלים, בטרם הצטרף לקבוצת ה"דאבל" של דרור קשטן בהפועל תל אביב. שלוש עונות, ביניהן הגעה לרבע גמר גביע אופ"א, אליפות, גביע וגביע הטוטו, הספיקו לבכר כדי להיכנס לפנתיאון האדום ולזכות בהוקרה בשבת.

מרחב יפתח של המשטרה שלח הבוקר הודעת הערכה לאוהדי מכבי והפועל תל אביב על שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל במהלך משחק הדרבי האחרון. "שיתוף הפעולה סייע בהתנהלות האירוע על הצד הטוב ביותר, תוך שמירת הסדר והביטחון, הנפש והרכוש", נכתב בהודעה, שנחתמה על ידי מפקד המרחב.

עדכון ראשון: 20.2 16:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully