וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר שברה את הנאחס

20.2.2008 / 17:54

הישראלית עלתה לסיבוב השלישי בדוחא, אחרי שניצחה, לראשונה בקריירה, את רזאנו וסיפרה: "היו תנאים הכי קשים ששיחקתי בהם". תפגוש את לי נה

שחר פאר, הטניסאית הישראלית הבכירה, עלתה היום (רביעי) לסיבוב השלישי בטורניר דוחא בקטאר (על סך פרסים של 2.5 מיליון דולר).

פאר (17 בעולם) פגשה בסיבוב השני את וירג'יני רזאנו הצרפתיה (25 בעולם), שניצחה אותה פעמיים בשנה שעברה. הפעם פאר הצליחה לשבור את הנאחס וניצחה 1:6, 6:7. יריבתה בסיבוב השלישי תהיה נה לי הסינית (29 בעולם), שהפתיעה את אנה צ'אקבטדזה הרוסיה (5 בטורניר) וניצחה אותה 6:7, 4:6. פאר כבר הבטיחה לעצמה פרס כספי של 27,900 דולר ו-60 נקודות דירוג.

פאר פתחה את המשחק מצויין, השיגה שתי שבירות מהירות, וניצחה את המערכה הראשונה 1:6. במערכה השניה היא הורידה הילוך, והצרפתיה ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון 1:5. פאר הגיבה בשתי שבירות והישוותה ל-5:5. היא ניצחה חמישה משחקונים ברציפות, אלא שרזאנו הישוותה ל-6:6 והמערכה הוכרעה בשובר שיוויון, בו ניצחה פאר 3:6.

"היום לא היו תנאים אידיאליים לטניס, בלשון המעטה", אמרה פאר בסיום, "הייתה רוח חזקה מאוד. ברור שהתנאים היו שווים לשני הצדדים, אבל זה עדיין לא קל לשחק בתנאים כאלה. אין ספק שזה המשחק עם התנאים הכי קשים ששיחקתי בו".

"אני שמחה שניצחתי את המשחק, במיוחד אחרי שהפסדתי לה פעמיים שנה שעברה. שיחקתי סט ראשון טוב ויציב, הגשתי טוב. בתחילת הסט השני לא הצלחתי לשבור בגיים הראשון והיא העלתה רמה. אני לא הכנסתי סרבים ראשונים וזה חשוב במיוחד עם רוח כזאת. ב- 1:5 הצלחתי לנצח גיים אחרי גיים ושיחקתי יותר טוב. הכנסתי יותר סרבים ראשונים. היה חשוב מאוד לנצח את המשחק בשני סטים ולא להגרר לסט שלישי".

במשחקים נוספים בדוחא, המדורגת 1 אנה איבנוביץ' גברה על אולגה גובורצובה הבלארוסית (50 בעולם) 3:6, 1:6. פטי שנידר השוויצרית (9 בטרניר) הודחה במפתיע כשהפסידה לדומיניקה צ'יבולקובה הסלובקית (45 בעולם) 6:3, 6:4. מדורגת נוספת שהודחה בשלב הזה הייתה אמלי מורזמו הצרפתיה (14 בטורניר), שהפסידה לטמארין טנסאגורן התאילנדית 7:6, 7:5.

מריה שראפובה (4 בטורניר) התקשתה מול בת ארצה גלינה ווסקובואבה לפני שניצחה 4:6, 6:4, 1:6. רוסיה אחרת, מריה קירילנקו, הפסידה לאנאבל מדינה גאריגס הספרדיה 2:6, 7:5, 6:1. סבטלנה קוזנצובה, המדורגת 2 בטורניר, גברה על נטלי דשי הצרפתיה 5:7, 5:7. ונוס וויליאמס (6 בטורניר) ניצחה את קארין קנאפ האיטלקיה 2:6, 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully