וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנתניה: "שבבית"ר יחגגו, אנחנו נבוא לעשות את העבודה"

אריק רחמיאן

20.2.2008 / 17:22

האוהדים צפויים להגיע לטדי, ובקבוצה לא יוותרו על מאבק האליפות: "אנחנו מאמינים שכלום לא סגור". הקבוצה מתאמנת ב"דן קיסריה"

מכבי נתניה סיימה היום (רביעי) אימון הכנה נוסף, הפעם על משטח הדשא של מלון "דן קיסריה", בשל מצבו הקטסטרופלי של משטח הדשא בקופסה. בהנהלת המועדון הוחלט שכדי לשמר את מה שנותר מהמשטח ולגרום להתאוששותו, לא להעלות עליו שחקנים עד המשחק בגביע המדינה מול הפועל אום אל פאחם ביום רביעי. הקבוצה תמשיך להתאמן במתחם המלון.

הבלם לואיס מרין, שנעדר מאימוני הקבוצה מתחילת השבוע בשל שפעת, דדי בן דיין שלא התאמן בשל מתיחה בשריר האחורי והקשר חורחה לופז קבאז'רו (כאבים בברך) שבו להתאמן. איתי שכטר, הסובל מדלקת בברך, טרם שב לאימונים. בצוות המקצועי מקווים שמחר השחקן יוכל להתחיל לעבור אימונים קלים, על מנת להכשירו למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. החלוץ הקמרוני תיירי טזמאטה, הסובל מחום ודלקת בגרון, נבדק על ידי רופא הקבוצה והצטווה להישאר בבית ולנוח, וכל זאת כדי לא לסכן את בריאותו. כך גם לגבי אבי סטרול וקלמי סבן החולים בשפעת. בנתניה מקווים שעד לאימונים המסכמים ביום שישי ובשבת, ישובו כל השחקנים להתאמן ויעמדו לרשות המאמן ראובן עטר.

יממה לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה, אומר שחקן בכיר בנתניה: "אנחנו חייבים להמשיך ולעבוד קשה באימונים ולהאמין ששום דבר עדיין לא סגור. מצדי שבית"ר יחגגו כמה שהם רוצים, נבוא ונעשה את העבודה שלנו. הוכחנו כבר שאנחנו קבוצה טובה ואני מקווה ומאמין שנמשיך את אחוזי ההצלחה שלנו במשחקי החוץ".

בנתניה החלה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק, ועל פי ההתעניינות שנרשמה עד כה, כש-400 כרטיסים כבר נמכרו, נתניה עשויה לפנות ולדרוש סכום נוסף של כרטיסים לאוהדים המעונינים להגיע. מחר תצא מכבי נתניה לארוחת גיבוש, שבמהלכה יחגגו השחקנים את ימי ההולדת של סבן ואמייה טגה. כל אנשי המועדון, כולל הבעלים דניאל יאמר, צפויים ליטול חלק בארוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully