וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם ניצחו בסיבוב הראשון ברוטרדאם

20.2.2008 / 16:41

הצמד הישראלי, שחזר להתחרות לראשונה אחרי גביע דייויס, גבר על הדרום אפריקאים קוצי ומודי 3:6, 6:7 בסיבוב הראשון בהולנד

צמד הטניסאי הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, חזרו היום (רביעי) בהצלחה לסבב המקצועני, לראשונה מאז מפגש גביע הדייויס מול שבדיה. השניים מתחרים השבוע בטורניר רוטרדאם בהולנד (על סך פרסים של 824 אלף יורו) בו זכו לפני שלוש שנים.

ארליך ורם גברו בסיבוב הראשון על הצמד מדרום אפריקה, ג'ף קוצי ו-ווסלי מודי, בתוצאה 3:6, 6:7. השניים יתמודדו ברבע הגמר מול הצמד הצרפתי ג'וליאן בנטו וניקולה מאהו, שגברו בסיבוב הראשון על פול הנלי האוסטרלי ורוברט לינדסטדט השבדי.

רפאל נדאל (2 בעולם) שיחק לראשונה מאז אליפות אוסטרליה הפתוחה ולא התקשה יותר מדי בסיבוב הראשון מול דימיטרי טורסונוב הרוסי, בדרך לניצחון 4:6, 4:6.

ההדחה המפתיעה בטורניר היום נרשמה לחובתו של אנדי מארי הבריטי, שזכה בשבוע שעבר בטורניר מארסיי. מארי (10 בעולם) הפסיד בסיבוב הראשון לרובין האסה ההולנדי 7:5, 6:3. למרות שהאסה הוא הטניסאי ההולנדי הבכיר כיום, הוא מדורג במקום ה-94 בעולם וזכה בווילד קארד לטורניר, שמתקיים בארצו. למארי יש העונה כבר שני תארים בסבב, אבל זו הייתה גם הפעם השניה שבה הוא מודח בסיבוב הראשון, כמו באליפות אוסטרליה הפתוחה מול ג'ו וילפריד צונגה.

טניסאי בכיר נוסף שמצא את עצמו מחוץ לתחרות בשלב מוקדם הוא לייטון יואיט (19 בעולם), שהפסיד לאנדראס ספי האיטלקי (42 בעולם) 3:6, 7:6, 7:6. במשחק נוסף בסיבוב הראשון בטורניר גבר פרננדו ורדאסקו הספרדי על ירקו ניימינן הפיני 2:6, 2:6.

טיימורז גבאשווילי הרוסי, שעלה מהמוקדמות והפתיע את חואן קרלוס פררו בסיבוב הראשון, המשיך במומנטום וגבר בסיבוב השני על ניקולה מאהו הצרפתי 2:6, 6:7. תומאס ברדיץ' הצ'כי (5 בטורניר) גבר על איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי 3:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully