וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תארח את בית"ר בדוחא

יצחק סולומון

20.2.2008 / 16:05

יו"ר הקבוצה וראש העירייה פתרו את המחלוקת לגבי מנהל האיצטדיון. במקביל, הליקויים בו יתוקנו לפי דרישות המשטרה

עובדי עיריית סכנין יעשו היום ומחר שעות נוספות, כדי לתקן את הליקויים באצטדיון דוחא, על פי דרישת המשטרה. לאחר תיקון הליקויים, תיתן משטרת משגב אישור סופי לפתוח את המגרש, ובני סכנין תוכל לארח בשבת את מכבי פתח תקווה.

הבוקר נערכה שיחה בת כשעה בין יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לראש עיריית סכנין, מוחמד באשיר, ובעקבותיה הסתיימה המחלוקת בנוגע למינוי מנהל חדש לאצטדיון דוחא. היו"ר הבהיר: "אם לא נשחק בדוחא יגרם נזק לקבוצה". ראש העיר אמר, "אין לנו כוונה לפגוע בקבוצה שמייצגת את העיר בכבוד". בסכנין כבר בדקו אופציות חלופיות כמו קריית אליעזר ונצרת עילית, אך קיוו בסתר לבם שהפרשה תסתיים לשביעות רצונם.

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, נשמע נינוח: "אפילו לרגע לא חשבתי שלא נוכל לארח במגרש הביתי שלנו". אגב, לפני 10 שנים לא אישרה משטרת בית שאן להפועל בית שאן, שהודרכה על ידי אלישע לוי, לארח את משחק הבית מול בית"ר ירושלים. המשחק הועתק לקריית אליעזר, בית"ר ניצחה וזכתה באליפות, והמשחק נכנס לתודעה כמשחק השרוכים המפורסם.

גם היום המשיכה פרשת הקנסות שמתכוון להטיל מאזן גנאים להעסיק את השחקנים. אחד מהם אמר: "אני מאמין שאם ננצח בשבת, וניתן הצגה טובה, מאזן יישכח את הקנסות".

בסכנין מתכננים קבלת פנים מלכותית למלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, אוהד קדוסי, שיגיע בשבת עם מכבי פתח תקווה. היו"ר מאזן גנאים: "נקבל אותו בפרחים וניתן לו את כל הכבוד בעולם. בסכנין אוהבים את קדוסי, ואף אחד לא שוכח את חלקו הגדול בעליית הקבוצה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully