וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת מרחיקים את רוביל סרסור מהשחקנים

20.2.2008 / 13:15

מכת שפעת תקפה את המלאבסים: לוזון החולה אינו מאמן מיום ראשון, ונאור פסר נעדר מהאימונים. ומי הגורם לבעיה? באורווה חושדים בחלוץ

בצוות הניהולי והמקצועי של מכבי פתח חוששים מאוד בימים האחרונים, וזאת בעקבות מכת שפעת ש"נחתה" על הקבוצה. המאמן גיא לוזון לא מאמן את הקבוצה כבר מיום ראשון בעקבות השפעת בה לקה, ואף הודיע לשחקנים שיחזור לאחר שיבריא, או לקראת האימון המסכם בסוף השבוע. את האימונים מעביר בינתיים מאמן הכושר שלמה ישינובסקי.

גם נאור פסר לא התאמן אתמול בגלל השפעת, ובקבוצה כבר מצאו את הפתרון לבעיה. התברר כי החלוץ רוביל סרסור חלה לפני מספר ימים בשפעת חזקה, וגם הוא לא התאמן מיום ראשון עם הקבוצה. גורם בקבוצה אמר בציניות: "אולי הוא מקור הבעיה, יכול להיות שהוא הדביק את כולם". כך או כך סרסור "יתפוס מרחק" ולא יתאמן היום עם הקבוצה, וזאת עד לאחר שיבריא.

הקשר סולי צמח אמור להגיע בימים הקרובים לשיחה עם היו"ר שינו זוארץ, על מנת לברר מדוע מחא כפיים לשופט, ובתגובה הורחק במשחק האחרון נגד מכבי הרצליה (1:1). אוהדי הקבוצה שצהלו משמחה לאחר השער שהבקיעה מכבי הרצליה בשבת, לא מתכוונים לחזור על מעשה זה בעתיד. האוהדים הסבירו כי הם הביעו מחאה נגד המאמן גיא לוזון, אך הם עדיין רוצים בהצלחת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully