וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "אם ננצח בקובנה, אנו עם רגל וחצי בשלב הבא"

20.2.2008 / 10:33

גארד מכבי ת"א יודע שניצחון בליטא, יקל על המשך הדרך בטופ 16. שרף: "אנחנו בטירוף לנצח, ז'לגיריס קבוצה טובה וזו רק התחלת הדרך"

"אם נשחק כמו שאנו יודעים, נוכל לנצח כל אחד", אמר הבוקר (רביעי) קפטן מכבי תל אביב, דרק שארפ, רגע לפני שהוא וקבוצתו המריאו לקובנה. מכבי תתמודד ביום חמישי (20:15, ערוץ 10) מול ז'לגיריס ללא מרכוס פייזר שגמר את העונה, ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי שצברה מאז ההפסד בגמר גביע המדינה . "צריך לפתוח עם הגנה חזקה, לשלוט בגארדים שלהם, ולצמצם את הקליעות שלהם משלוש", פירט שארפ לגבי המפתחות של מכבי למשחק.

צביקה שרף: "אנחנו מאוד רוצים לנצח. אני יודע מכל ההכנות שז'לגיריס היא קבוצה טובה. התוצאות שלהם מדברות בעד עצמם, ראיתי שהם ניצחו את ריטאס וילנה בגמר הגביע הליטאי, אבל אנחנו מתים לנצח, אנחנו בטירוף לנצח, בשיגעון לנצח. ברור שבטופ 16 כל אחד רוצה לשמור על הבית שלו ולנצח בחוץ, אבל זו רק ההתחלת הדרך. אני אוהב את ניקולה ופייזר, אבל צריך לדבר על אלה שמשחקים, לתת להם את הביטחון להכין את עצמם ולהוציא מעצמם".

יותם הלפרין דיבר על הסיכויים של מכבי בהמשך הדרך: "אם ננצח בקובנה, אנחנו רגל וחצי בשלב הבא. אין דבר יותר כיף מלהתחיל את הטופ 16 עם שני ניצחונות חוץ, אבל עד אז שתי ניצחונות חוץ יש עוד דרך ארוכה". וונטיגו קאמינגס התייחס לחסרונם של וויצ'יץ' ופייזר: "כל השנה נפצעו לנו שחקנים, ניקולה היה חסר, ועשיו מרכוס, זה יצר חור. עלינו להילחם ולמצוא את האנרגיה כדי שמכבי תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully