וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנאטו ישלם את המחיר?

20.2.2008 / 10:40

רוני לוי שוקל לספסל את הברזילאי בשל יכולתו הפושרת, רפאלוב כועס על אי שיתופו. הבשורה הטובה: קינן יחזור להתאמן בתוך שבועיים

בבוקר שאחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בטדי, במכבי חיפה מתכוונים להתרכז בניסיון להעפיל למקום השני. בקבוצה הפנימו שהפער מבית"ר ירושלים רחוק מדי. המאמן רוני לוי אמר לאחר המשחק: "למעשה, סיפור האליפות נגמר. יש לנו את המטרות שלנו, גביע המדינה, מקומות 2-3 ובזה נתמקד. לא ריאלי בכלל לדבר על משהו אחר".

לוי העיר במהלך המשחק מספר פעמים מהספסל, בעיקר למגן אייל משומר. המאמן לא היה מרוצה ממספר איבודי הכדור המיותרים של המגן. בלי קשר אליו, בחיפה הודו הערב כי חסרונו של הבלם דקל קינן משפיע מאוד על משחק ההגנה. בקבוצה מקווים שקינן יחזור מהר לכושר משחק. שחקנים בחיפה טוענים כי מאז שקינן נפצע, גם הבלם דייגו קרוסה נראה פחות בטוח בעצמו. אתמול עבר קינן בדיקת MRI שנועדה לביקורת, והיא הצביעה על התקדמות בטיפול. ההערכה היא שיחזור בעוד שבועיים לאימונים, ובעוד חודש יוכל לחזור להרכב. הבלם אלון חרזי שסובל מקרע חלקי בשריר הירך נבדק שוב והתברר כי לא יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל תל אביב. הבלם שי מימון מועמד לפתוח גם במשחק הזה, ומור דהן יישב על הספסל. למרות המחמאות לקינן, בקבוצה ציינו כי אין בכך בכדי לפגוע במימון, שהציג אתמול יכולת טובה.

הקשר ליאור רפאלוב נראה מאוד מאוכזב בסיום, ולא הרבה לדבר עם חבריו. גורם בקבוצה אמר על כך: "לא תמיד כולם מרוצים, ומי שלא מרוצה צריך להתאזר בסבלנות". נראה כי רפאלוב יטול חלק במשחק הבא של הקבוצה מול הפועל תל אביב, אך עדיין לא ברור אם יפתח. לאחר המשחק, השחקנים עלו לאוטובוס בדרכם חזרה לצפון. באוטובוס היה שקט מוחלט והשחקנים לא הרבו לדבר על המשחק.

בספסל של חיפה לא היו מרוצים מאיבוד הכדור של גוסטבו בוקולי, שהוביל לשער הראשון במשחק, אך הטענות העיקריות באו כלפי רנאטו. החלוץ הברזילאי, שסיפר במהלך השבוע לחבריו כי הוא משחק מזה תקופה ארוכה עם כאבים בקרסול (בקבוצה טוענים שאתמול שיחק ללא כאבים), לא הציג יכולת טובה והחמיץ פנדל סמוך לסיום המחצית. "אם הוא היה מבקיע כנראה שהיינו נראים אחרת", אמרו בקבוצה. על החמצת הפנדל אמר אחד מחבריו לקבוצה: "התנועה שלו לפני הפנדל הזכירה לי את הפנדל של פאוליניו בחצי גמר גביע הטוטו. ההבדל ביניהם במקרה הזה הוא שפאוליניו הבקיע". יחד עם זאת, למרות הכעס על החמצת הפנדל, בקבוצה לא באים בטענות לחלוץ. שחקן בקבוצה אמר: "רנאטו היה הגבר היחידי בקבוצה שהסכים לקחת אחריות ולבעוט". גם המאמן רוני לוי לא התחרט על כך וציין בסיום כי הוא שלם עם ההחלטה לתת לרנאטו לבעוט את הפנדל.

יניב קטן, שרוני לוי העביר אותו לשחק באגף שמאל, אמור לפתוח מול הפועל תל אביב באותה עמדה, בכפוף להחלטה להרכיב את רנאטו. המאמן מתלבט האם לספסל את החלוץ במטרה להעניק לו "עונש חינוכי", או שמא לתת לחלוץ בן ה-22 קרדיט וביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully