וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "הניצחון יהיה חסר משמעות אם לא נגמור את העבודה"

20.2.2008 / 10:14

ג’רארד מרוצה מהניצחון על אינטר בצ’מפיונס, אבל מודע לגומלין: ”לא תהיה לניצחון משמעות אם לא נעלה שלב”. גרנט: "תוצאה סבירה"

וידאו: "רויטרס", תרגום ועריכת וידאו: יאיר דניאל

רבות דובר על מעמדו של רפא בניטז בליברפול, ונראה שאחרי הניצחון המרשים על אינטר אמש (שלישי), יזרמו עוד נהרות של מילים אודות המאמן הספרדי של האדומים. ה-0:2 על הנראזורי היה הניצחון ה-100 של ליברפול באנפילד במסגרת אירופית. בניטז, שכוחו במועדון התחזק בעקבות הניצחון, ניסה להסביר את הפער ביכולת שמפגינה קבוצתו בזירה המקומית ובזו האירופית. "זו תחרות אחרת, מצב שונה. נגד ברנסלי בגביע יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח, אבל לא הצלחנו. גם נגד אינטר זה היה פחות או יותר דומה, אבל ניצחנו. זה הזמן לשמוח. התוצאה חשובה לביטחון שחקני הקבוצה, האוהדים והמועדון. תמיד בטחתי בשחקני". מה יקרה בגומלין? יהיה לאינטר קשה, אבל אנו יודעים שהם טובים מאוד ועלינו להיזהר".

"אני חושב שהוכחנו לאירופה שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב", אמר בסיום דירק קויט, כובש השער הראשון במשחק. "עבדנו מאוד קשה, והיינו סבלניים. אנחנו תחת לחץ כרגע, כי יש לנו הרבה איכות בקבוצה, אבל אנו לא מפגינים יכולת טובה". סטיבן ג'רארד דחף את חבריו וכבש את השער השני במשחק, השער שעשוי להכריע את גורל המאבק בין הקבוצות. ואיך הקפטן האדום מרגיש אחרי הניצחון? "זה היה לילה גדול, אבל הניצחון יהיה חסר משמעות אם לא נגמור את העבודה. אנחנו לא נסחפים, זו היתה תצוגה גדולה, אנחנו שמחים, אבל זהו רק החצי הראשון בהתמודדות".

לפני שאינטר התפנתה לביקורת עצמית, היא ביקרה את שופט המשחק הבלגי, פרנק דה בליקר, על הכרטיס האדום ששלף לעבר הבלם מרקו מטראצי. האיטלקי הכשיל מאחור את פרננדו טורס באמצע המחצית הראשונה והורחק בצהוב שני. את הגומלין הוא יראה מהיציע. "השופט טעה פעמיים", אמר רוברטו מאנצ'יני, "הייתי מודאג כבר כשמטראצי ספג את הצהוב הראשון, והכרטיס האדום שינה הכל, כי עד אז עמדנו טוב. הבחורים לא יכלו לעשות יותר ממה שעשו. הערכתי לפני ההתמודדות שהם ישחקו טוב כי ליגת האלופות היא כל שנותר להם העונה".

אינטר יצאה מהמשחק בשן ועין לא רק מבחינת התוצאה. 15 שניות לסיום בלמה איבן קורדובה נחת לא טוב אחרי שהרחיק כדור בנגיחה, וסובב את ברכו. "כרגע מצבו הרפואי לא ברור, ואיננו יודעים עד כמה זה חמור", התייחס מאנצ'יני לפציעתו של הקולומביאני.

אברם מרגיש בטוח

לא שמישהו ציפה מצ'לסי לכדורגל גדול ביוון, ולא שמישהו קיבל אותו ממנה. השחקנים של אברהם גרנט סיימו בתיקו 0:0 את המשחק מול אולימפיאקוס, ולמרות חוסר המחץ בהתקפה, למאמן הכחולים אין יותר מדי טענות לחניכיו. לשיפוט, לעומת זאת, יש ויש.

"התוצאה סבירה", אמר גרנט, "כמובן שאנחנו רוצים תמיד לנצח, אבל למרות שזו לא תוצאה טובה יותר, היא בסדר עבורנו. על ההופעה שלנו אני יכול להגיד כי לא יצרנו הרבה מצבים כך שזה היה קצת מאכזב. החזקנו בכדור רוב הזמן, אבל לא יצרנו כלום מלבד שני מצבים. לא קל לשחק פה, הם קבוצה ביתית עם אוהדים טובים, קבוצה טובה מאוד".

ומכאן, לשיפוט: "אני חושב שהשופט היה קצת נוקשה איתנו. זה לא היה משחק אלים או אגרסיבי, אבל נשלפו הרבה כרטיסים לעברנו. השחקנים, כמובן, כשקיבלו ארבעה כרטיסים צהובים, לא היו שמחים עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שוסטר מרוצה, וגם ספאלטי

ריאל מדריד חזרה מרומא ללא תחושת פיספוס. שחקניו של ברנד שוסטר הוליכו 0:1 משער של ראול, אך נוצחו 2:1 בתום 90 הדקות. למרות שלפרקים ריאל היתה טובה יותר, וסיכנה את שערו של דוני, הלבנים לא לקחו קשה את ההפסד. "הדבר היחיד ממנו איני מרוצה הוא התוצאה", אמר שוסטר בסיום, "הגיע לנו יותר. שער החוץ שהבקענו מעניק לנו אמונה לקראת הגומלין שייערך בביתנו, לעיני הקהל שלנו. ריאל מדריד לא איכזבה אותי בשום דרך".

רומא לא הגיעה להרבה מצבים, אך בכל זאת כבשה שני שערים. שוסטר סבור כי זה לא אומר דבר. "היו לנו משחקים נגד קבוצות שהגיעו להרבה מצבים, ואיקר קאסיאס היה השחקן המצטיין שלנו".

גם מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, היה מרוצה מהמשחק. "קבוצתי שיחקה היטב, וכשיכלו לעקוץ, השחקנים עשו זאת. זה היה משחק יפה ופיזי. היו לנו עוד שניים-שלושה מצבים שיכולנו לנצל, אך גם לריאל. הוכחנו שיש לנו איכות, וכי אנחנו יכולים לחוש ביטחון לקראת העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully