וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 20: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה

אסף שקד

19.2.2008 / 23:01

מאמן בית”ר, יצחק שום, יודע כי ה-0:1 על מכבי חיפה הוציא מהמירוץ את אחת מיריבותיו. קאלה: ”תודה לקהל המדהים שהגיע ותמך בנו”

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זה נגמר 'רק' 0:1, אבל הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה לא היה מוטל בספק במשך 89 דקות. בדקה האחרת קיבלו הירוקים פנדל, אבל גם אותו רנאטו לא ניצל. הכדור שהוא בעט בנונשלנטיות נהדף על ידי טברטקו קאלה. אחרי ההצגה בקרית שמונה, בית"ר מסיימת עם עוד שלוש נקודות. האלופה והמוליכה התרחקה ממכבי חיפה וגם ממכבי נתניה, אותה היא תפגוש ביום ראשון, במשחק שמוגדר קרב צמרת.

מכבי חיפה של רוני לוי נראתה לא טוב. ייתכן שזה הגשם שלא הפסיק לרדת, אולי המשטח הקפוא, אבל הקבוצה שניסתה לקרוא תיגר על בית"ר, צריכה להתרכז בדברים אחרים. כמו להגיע למקום שמוביל לאירופה.

"אפשר היה לשחק יותר טוב", אמר מאמן בית"ר יצחק שום. "בעוד מספר ימים יש לנו את מכבי נתניה. אם ננצח, יהיה קשה לעצור אותנו. אנחנו נותנים כבוד לכל הקבוצות. אני לא אומר כאשר נשארו 13 משחקים לסיום, שזכינו באליפות. עשינו צעד חשוב כשהורדנו את מכבי חיפה מעלינו. עמית בן שושן עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. לג'וניור ויזה לקח זמן להיכנס לכושר. אני לא רואה שום סיבה להחליף הרכב מנצח".

טברטקו קאלה: "היה לנו ניצחון חשבו מאוד היום. חיפה יריבה חזקה מאוד שמתמודדת איתנו על האליפות. זה לא קל לשחק שני משחקים כל כך קשים בפרק זמן כל כך קצר. אבל עשינו את העבודה ולקחנו שש נקודות משש אפשריות". לגבי הפנדל עצר: "זה חלק מהתפקיד שלי. אני שמח מאוד שהיום זה עזר לנו לקחת שלוש נקודות. אני רוצה גם לומר מילה על הקהל המדהים שלנו שהגיע בקור כזה למשחק ולא הפסיק לתמוך בנו. חלק גדול מהניצחון שייך גם לו".

עידן טל: "מכבי חיפה היא יריבה קשה, אבל היינו עדיפים עליהם במיוחד במחצית הראשונה. מה שחשוב שלקחנו את הנקודות. אנחנו מגיעים עם מורל גבוה למשחק מול מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully