וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חכם כבעל ניסיון

20.2.2008 / 21:38

סלטיק, ארסנל וליון היו קרובות, אבל הניסיון של מילאן, יונייטד וברצלונה עשה את שלו במעמד שמינית גמר ליגת האלופות. ברצלונה ניצחה 2:3 את סלטיק, ליון - מנצ'סטר יונייטד 1:1, ארסנל - מילאן 0:0, פנרבחצ'ה - סביליה 2:3

שלוש קבוצות סקרנו הערב (רביעי) במיוחד את עשרות מיליוני הצופים של ליגת האלופות. ארסנל של ארסן ונגר קנתה את לבבות כל העולם, בזכות כדורגל מרהיב וקבוצה רעננה. גם ההפסד המשפיל בגביע מול מנצ'סטר יונייטד לא היה אמור לשבור את רוחה של החבורה הצעירה מהאמירויות. באצטדיונם אירחו התותחנים את מילאן, כאמור אלופת אירופה, שבעיקר סובלת מפציעות בתקופה האחרונה. ללא רונאלדו, אלא עם פאטו בחוד, הצליחה מילאן במשימתה וכפתה תיקו 0:0, שבצורה לא כל כך מפתיעה, תאפשר למילאן להשלים את המשימה בסאן סירו. שער קטן, הגנה רצחנית ומקומה הטבעי של האלופה ברבע הגמר נראה קרוב.

במשחק נוסף פגשה מנצ'סטר יונייטד את ליון. כולם סיפרו בתחילת השנה כי האלופה הצרפתית, לאחר שליטה בת שש שנים בליגה המקומית, לא תוכל לשחזר את היכולת, בטח שלא להגיע לשלבים הגבוהים בליגת האלופות. יונייטד שיחקה בשבועות האחרונים את הכדורגל הכי נכון והכי גדול באירופה, אך קארים בנזמה עקץ ראשון והפחיד את פרגי והחברים. קרליטוס טבז סגר את הפיות של האוהדים בסטאד דה ז'רלאן, כשהשווה בדקה ה-88 את התוצאה והבטיח לילה שקט למשלחת האנגלית לצרפת.

הקבוצה השלישית שעמדה במרכז הערב הייתה ברצלונה. שחקניה נאלמו דום בתחילת המשחק מול סלטיק, ככל הנראה בגלל השאגה שעולה מהאצטדיון בגלאזגו, ה"סלטיק פארק". הקטלונים ספגו שער ראשון בדקה ה-18, אך השוו דקתיים אחר כך. בהמשך הצליחו הסקוטים של גורדון סטראכן לעלות ליתרון שני, בזכות שער בהופעת הבכורה של בארי רובסון.

רונאלדיניו, שנשכח מעט בתקופה האחרונה, היה אחראי לבישול השער הבא של בארסה למסי, כשדקות לסיום העניק הארגנטינאי שער ניצחון חשוב עבור הקטלונים, שיגיעו בראש שקט יותר לגומלין. כמות שערים דומה נכבשה במשחק באיסטנבול, שם ניצחה פנרבחצ'ה 2:3 את סביליה, דבר שעלול לא להספיק לה לקראת משחק הגומלין בספרד.

ארסנל - מילאן 0:0

במילאן היו עסוקים השבוע בהספדים על הקריירה של רונאלדו יותר מאשר בארסנל. הפציעה, כמובן, פגעה בתוכניות של קרלו אנצ'לוטי. מילאן כבר ויתרה על הליגה לנוכח הפער מאינטר שעומד על 21 נקודות. המאבק על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות נראה הרבה יותר אקטואלי עבור הקבוצה, שנמצאת במקום החמישי, שלוש נקודות אחרי פיורנטינה.

לארסנל לקח מעט זמן להתאושש מההפסד בגביע למנצ'סטר יונייטד, אך עם התקדמותו של המשחק השתלטו השחקנים של ארסן ונגר על העניינים, למרות ששתי הקבוצות לא ממש סיכנו את השער. אולי בשל פציעתו של אלסנדרו נסטה בדקה ה-50, הצליחו שחקני ארסנל להתקרב לשערו זלטקו קלאץ'. ארסנל איבדה הזדמנות לנצח את המשחק אחרי הדקה ה-90. פברגאס הרים כדור לראשו של עמנואל אדבאיור, אך החלוץ הנהדר פספס מסנטימטרים ופגש את המשקוף.

ליון - מנצ'סטר יונייטד 1:1

בליון עקבו אחרי הניצחון המפתיע של הסיטי על היונייטד באולד טראפורד במחזור הליגה האחרון, וידעו שכדי להפתיע את אלופת אנגליה, הם צריכים לשלוח לא מעט שחקנים למעלה. ביונייטד חשבו שהעניינים חזרו לשיגרה אחרי הניצחון הגדול בשבת על ארסנל בגביע. ההפסד לסיטי כבר נשכח, וגם הסטטיסטיקה הייתה לצידה של יונייטד, שבשנה שעברה ניצחה את ליל באותו שלב בבית ובחוץ. אבל ליל היא לא ליון, ואלופת צרפת לא באה למען הפרוטוקול.

שתי הקבוצות סיפקו במהלך המשחק רגעים מהכדורגל שהביא להן כל כך הרבה מחמאות העונה. קארים בנזמה, אחד מלהיטי אירופה השנה, בעט נהדר לצד ימין של ואן דר סאר והדהים את פרגוסון, וקבע 0:1 לליון. בהמשך אנדרסון שלח כדור יפה לקרלוס טבס, שנכנס כמחליף, ושלח פצצה לשערו של גרגורי קופה וקבע תוצאה מצוינת, כולל שער חוץ, עבור מנצ'סטר יונייטד. 1:1.

סלטיק - ברצלונה 3:2

ברסה פתחה את המשחק נהדר, כשהנרי, מסי ורונאלדיניו תוקפים גלים גלים את שער הסקוטים. בדקה ה-18 ניצל יאן ונחור אוף האסלינק נמנום זמני בהגנה הקטלונית, וכבש בנגיחה שער יתרון מפתיע. דקתיים אחר כך, השווה ליאו מסי את התוצאה, בזכות שיתוף פעולה מוצלח בין הארגנטינאי הצעיר לרונאלדיניו. בדקה ה-38 בארי רובסון, שבכלל לא היה אמור לעלות בהרכב של סלטיק, נגח, בקושי, את שער היתרון המדהים לסלטיק. בכורה מושלמת לרובסון, שקיבל מסירה מושלמת מאיידן מקגידי.

בדקה ה-52 מסר גארי קאלדוול לא טוב לכיוון הקישור של סלטיק ורונאלדיניו השתלט יפה, ושלח כדור טוב בצד שמאל להנרי, ששלח כדור נהדר לרשת של הסקוטים. 2:2, ועוד שער חוץ חשוב לזכות בארסה. אטו, המחליף, מסר כדור מצד שמאל למסי, ששוב ניצל את נמנומו של גארי קאלדוול כדי לעקוף בתנועה קטנה ולשלוח כדור גדול לרשת של בורוץ', שוער סלטיק. 2:3. תוצאה מצוינת עבור בארסה לקראת הגומלין ובדרך לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פנרבחצ'ה - סביליה 2:3

המשחק נפתח באמת רק בדקה ה-17, אז קיבל מתיאה קז'מן את הבמה ואת האפשרות לכבוש את השער הראשון. אוגור בוראל הרים כדור מצד שמאל והחלוץ הסרבי נגח מעל פאלופ המסכן. 0:1 לטורקים. אוהדי פנרבחצ'ה תפסו את הראש בדקה ה-25, כשדניאל אלבס הרים כדור גבוה לרחבה הטורקית, אותו אדו הברזילאי הסית לשערו הוא.

האוהדים הקולניים של קבוצת הפאר הטורקית חזרו לחיים רק בדקה ה-57, כשאלכס העביר כדור קרן מעולה מצד שמאל, היישר אל ראשו של לוגאנו, ששלח את פאלופ לחפש את הכדור ברשת. 1:2 לפנר. ז'וליאן אסקודה ניצל כיסוי לא נכון של רוברטו קרלוס בהגנה וכבש את ה-2:2, כתוצאה מהרמה נכונה של כדור קרן של דייגו קאפל.

בדקה ה-88, רגע לפני שסביליה יוצאת לחגוג את התיקו הנהדר, הביא סאנטורק לאוהדים באיסטנבול את הסיבה לחגוג לאורך כל הלילה, כששלח כדור לצדו הימני של שערו של אנדריאס פאלופ, שוער סביליה. 2:3 לטורקים, מה שמותיר להם תקווה קטנה לגומלין בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully