וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה בדוחא מטורניר הזוגות

19.2.2008 / 21:56

הטניסאית הישראלית נוצחה יחד עם טטיאנה גארבין 6:4, 6:1 לזבונרבה וספארובה. ברטולי נפרדה מהיחידות, בגאטיס הודח בטורניר רוטרדאם

בטורניר היחידים אמנם הלך לה, אך מטורניר הזוגות של טורניר דוחא שחר פאר נפרדת כבר בסיבוב הראשון, אחרי שנוצחה יחד עם בת זוגתה האיטלקיה, טטיאנה גארבין, 6:1, 6:4 ללוסי ספארובה ו-ורה זבונרבה.

זו הייתה הזדמנות של פאר לקבל התרשמות ראשונה מיריבתה בגביע הפדרציה, גם אם מדובר "רק" במשחק זוגות, אך בכל מקרה תוך פחות משעה הצמד הרוסי-צ'כי גרם לפאר להתרכז רק ביחידות.

במערכה הראשונה ספארובה וזבונרבה שברו פעמיים והצטיינו בהגשות הראשונות בדרך לניצחון קליל 1:6. המערכה השנייה הייתה קצת יותר מאוזנת, פאר וגארבין הצליחו לשבור פעמיים, אך נשברו שלוש פעמים, ובסופו של דבר נוצחו 6:4.

בגדאטיס וברטולי סיימו את השבוע מוקדם מידי

מלבד משחקה של שחר פאר בדוחא, נערכו לא מעט התמודדויות מעניינות בסיבוב הראשון והשני. ההפתעה של היום היא ההדחה המוקדמת של הצרפתייה, מריון ברטולי, שנוצחה בסיבוב השני 6:2, 6:3 על ידי קרוליין ווז'ניאקי הדני. ורה זבונרבה אף היא הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, לאחר ניצחון 6:2, 3:6, 4:6 על פרנצ'סקה סקיאבונה, שזהו הפסדה השישי לרוסייה.

פטי שניידר פגשה את טמירה פאצ'ק, הכוכבת האוסטרית העולה, שנכנעה בשתי מערכות 6:4, 6:0. דינארה סאפינה הראתה שהיא יצאה לגמרי מ"הלם רמת השרון" וניצחה בקלות את קטרינה סרבוטניק 2:6, 4:6. איי סוגיאמה הפתיעה את אגנס סאבאי ההונגריה (13 בטורניר) 6:7(3), 0:6.

ההפתעה הגדולה בטורניר רוטרדאם, הולנד היא הדחתו המוקדמת של מרכוס בגדאטיס הקפריסאי שהפסיד לרובין סודרלינג 6:3, 3:6, 6:4. השבדי, שלא הגיע לארץ עם נבחרת הדיוויס, מדורג 59 בעולם, ובזכות שתי שבירות הוא הכניע את יריבו אחרי שעה ו-43 דקות בסיבוב הראשון.

בטורניר בואנוס איירס, שנערך על חימר, חואן איגנסיו צ'לה העפיל לסיבוב השני בזכות ניצחון 7:5, 3:6, 2:6 על סנטיאגו ונטורה הספרדי. איגור אנדרייב גבר על אלברט מונטנז, אף הוא ספרדי, 3:6, 7:6(8), 6:7(4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully