וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "הגומלין בטורקיה פתוח לחלוטין"

19.2.2008 / 21:00

מאמן הפועל ירושלים, יודע שיש לו עוד הרבה עבודה אחרי ה-73:88 על בשיקטאש. ארנולד, שסיים עם 28 נק': "השגנו יותר מניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

שמיר: "כבר היינו בסרטים של משחקים כפולים"

זה נגמר בדיוק איך שקיוו שזה ייגמר. הפועל ירושלים סיימה את המשחק הראשון בשלב השני בגביע יול"ב עם יתרון 15 הפרש, וכעת היא צריכה לקוות לסיים בצורה טובה את הגומלין בבשיקטאש, שספגה את הפסדה הראשון העונה באירופה. הצגה גדולה של ג'יימי ארנולד, שסיים עם 28 נקודות, הביאה לניצחון 73:88.

"אין לי תחושת החמצה על ההפרש", אמר דן שמיר, שקבוצתו כבר הובילה ב-22 הפרש. "כדורסל צריך לנצח, וזהו. כבר היינו בסרטים של משחקים כפולים, ואף פעם זה לא היה קל. החבר'ה עשו את מה שצריך לעשות. הכל יכול להיות בטורקיה, המשחק פתוח לחלוטין. עד היום התמודדנו עם סדרה של שני משחקים ומבחינת תוכנית משחק עשינו עבודה לא רעה. שם תהיה תוכנית משחק חדשה".

על החזרה המאוחרת של טימי באוורס, שסיים את המשחק עם נקודה אחת בלבד, אמר שמיר: "באוורס הגיע היום בעשר בבוקר מאמריקה אחרי שהוא פספס טיסה והוא עזר לנו מאוד. אנחנו בתהליך טוב כעת, אנחנו מתחברים לאט לאט ויש עוד הרבה זמן לעונה, כך שאני מאמין שאפשר להגיע רחוק".

ג'יימי ארנולד, שהצטיין עם 28 נקודות, אמר: "היינו צריכים לנצח והשגנו יותר מזה. אין עליי לחץ, כי אנחנו משחקים יחד. התמקדתי בהגנה ובריבאונד ואני משתדל להילחם בשביל כל הקבוצה. הקהל היה נהדר ועמד מאחורינו, הוא דוחף אותנו ואנחנו צריכים אותו לאורך כל העונה כדי להגיע להישגים".

גיא פניני, שצלף חמש שלשות והיה חם היום יותר מתמיד, אמר: "לפני המשחק הייתי קונה 15 הפרש. הרגשנו מדהים היום ואנחנו מרוצים. נצא בשבוע הבא כדי לנצח. תמיד אתה בא מהבית עם מחשבות על יום טוב שיהיה לך. בשיקטאש צופפו את המשחק ונתנו לנו לזרוק מרחוק, והם שילמו על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully