וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיד עבר למאבריקס, וזה סופי

19.2.2008 / 21:08

הרכז חוזר לטקסס אחרי טרייד שכלל שמונה שחקנים, אבל לא את דווין ג'ורג'. בנטס אופטימיים: "דווין האריס מהשחקנים המבטיחים בליגה"

אחרי עיכובים וגאלות, ג'ייסון קיד הפך היום (שלישי) לשחקן דאלאס מאבריקס והפעם זה רשמי. דווין ג'ורג', שתקע את הטרייד הצפוי בשבוע שעבר, נשאר במאבריקס.

הגארד הוותיק, שבחודש הבא יהיה בן 35, חזר לטקסס בטרייד שכלל לא פחות מ-8 שחקנים, כסף ובחירות דראפט. דווין האריס, גאנה דיופ, טרנטון האסל, מו אגר וקית ואן הורן עברו לניו ג'רזי, שזכתה גם בסכום כסף ובשתי בחירות דראפט. מאליק אלן ואנטואן רייט עברו ביחד עם קיד לדאלאס.

נשיא הנטס, רוד תורן, סיפר על ההיבטים החיוביים: "הטרייד הזה יספק לנו עזרה מיידית, בעיקר הודות לדווין האריס, שאנחנו מחשיבים לאחד מהכשרונות הגדולים בליגה. המספרים שלו השתפרו בצורה משמעותית לאורך ארבע השנים שלו בליגה ובחירות הדראפט שקיבלנו יעזרו לנו לשפר את הסגל בעתיד".

תורן התייחס גם לקיד, שעזב את הנטס אחרי 6 וחצי עונות: "ג'ייסון קיד היה השחקן הטוב ביותר שלבש את חולצת הקבוצה בזמן שלי כאן. הוא היה גורם מכריע בתקופה הכי טובה בהיסטוריה של הקבוצה. אנחנו מאחלים לו שרק יצליח בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully