וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסל דורש מהטוטו: תנו לנו כסף

שגיא ניר

19.2.2008 / 18:38

יו"ר מנהלת ליגת העל, אבנר קופל, ויו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, טוענים כי הרווחים מהענף גדלו, ומבקשים נתח גדול יותר מהמועצה להימורים

מנהלת ליגת העל ואיגוד הכדורסל דורשים מהמועצה להסדר ההימורים בספורט להעביר כספים לענף. שני הגופים טוענים כי הכנסות המועצה גדלו משמעותית בשנים האחרונות, בעיקר במסגרת הפעלת משחקי ה"ווינר" על הכדורסל.

במכתב שהופנה אל יו"ר המועצה גדעון בריקמן, שר האוצר רוני בראון ושר המדע, התרבות והספורט ראלב מג'אדלה, מציינים יו"ר המנהלת אבנר קופל ויו"ר האיגוד ירמי אולמרט כי בעקבות השימוש בשמן המסחרי של הקבוצות, גדלו הכנסות המועצה בשנים האחרונות באופן משמעותי, בפרט במסגרת הפעלת משחקי ה"ווינר" על ליגת העל בכדורסל ומשחקי הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה בכדורסל.

למרות הגידול ברווחים, הם מדגישים, נמנעה המועצה מלקבל או להגיע עם הגופים להסדר כלשהו בדבר השימוש בסימני המסחר של הקבוצות. לדבריהם, מתוך סך ההכנסות של המועצה מייצר הכדורגל בארץ נתח של כ-22 אחוז, לעומת כ-12 אחוז שמגיעים מהכדורסל הישראלי.

עיקר התרעומת נובעת מכך שהמועצה להסדר ההימורים מעבירה להתאחדות לכדורגל למעלה מ-60 מיליון שקל, עפ"י הסכם, בעוד הכדורסל אינו מקבל לטענתם תמורה, למעט הסכם פרסום של המועצה עם המנהלת המסתכם ב-2.8 מיליון שקל.

קופל הביע תקווה כי בריקמן יקיים דיון דחוף בנושא, וידאג להסדיר חוזית את נושא העברת התמלוגים לאיגוד ולמנהלת, לרווחת הכדורסל הישראלי, בגין השימוש שנעשה בסימני המסחר על ידי המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully