וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: השחקנים כועסים על היו"ר

יצחק סולומון

19.2.2008 / 18:31

מאזן גנאים הצהיר כי יקנוס שחקנים שיספגו כרטיסים ואחד מהם אמר: "שלא יישכח שעד היום הוא לא פיצה אותנו על העלייה לגמר גביע הטוטו"

בעקבות הצהרותיו של יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, כי יקנוס שחקנים שיקבלו כרטיסים צהובים ב- 500 דולר, ושחקנים שיורחקו ב- 1,000 דולר, כועסים שחקנים בקבוצה. חלק מהם אמרו: "שלא ימהר לקנוס אותנו, ושלא יישכח שעד היום הוא לא פיצה אותנו על העלייה לגמר גביע הטוטו, שהכניסה לקבוצה סכום יפה". גנאים אמר כי יקנוס רק שחקנים שיקבלו כרטיסים לא מחוייבים, כמו בגלל דיבורים עם השופט.

משטרת משגב עדיין ממתינה להחלטת עיריית סכנין, למנות מנהל בטיחות לאצטדיון דוחא, כדי להסיר את צו הסגירה שהוטל על המגרש בסוף השבוע שעבר. הנושא אמור להיסגר מחר (רביעי) וההערכה היא שמנהל הבטיחות המתפטר יחזור בו מהתפטרותו, ובכך יאפשר את קיום המשחק בשבת, מול מכבי פתח תקוה, באצטדיון דוחא.

אלישע לוי התייחס היום לנושא: "אני לא רוצה לחשוב על כך שנאבד את הביתיות. אין לי מושג איפה זה עומד. בגלל פנימיים קטנים לא נשחק בדוחא. גם ככה קשה לנו, אז לא יכול להיות שאנחנו נהפוך את החיים לקשים עוד יותר".

מאימון היום נעדר הפולני לוקאש סורמה. הבלם יא יא פטי, שלא התאמן אתמול, חזר להתאמן. פטי הוא היחיד שייעדר מהמשחק בשבת עקב הרחקה. גם מאור בוזגלו, שהתאמן עם הנבחרת הצעירה, נעדר מהאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully