וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את בשיקטאש 73:88 בגביע יול"ב

19.2.2008 / 20:38

למרות ההפסדים בליגה והכפור במלחה, כוכב הפועל ירושלים התפרק עם 28 נק' על בשיקטאש בניצחון 73:88 בפתיחת הנוק-אאוט ביול"ב

חוסר היציבות של הפועל ירושלים נמשך גם הערב (שלישי). אחרי שני הפסדי הליגה, למכבי תל אביב ולהפועל חולון, הפועל ירושלים נראתה שוב כמו קבוצה, אחרי שהנחילה לבשיקטאש את הפסדה הראשון העונה באירופה, 88:73.

יכולת מצוינת של ג'יימי ארנולד, שסיים עם 28 נקודות, והראה שהכפור הירושלמי לא ממש מפריע לו לתפקד. ארנולד נעזר בראמל קארי, שהיה מצויין ברבע השני ונעלם לאחר מכן, כדי ליצור את היתרון, שהעניק פער משמעותי לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא בטורקיה.

עם טימי באוורס, שרק היום שב מארצות הברית, ירושלים נראתה טוב. זה קרה גם בעזרת גיא פניני, שלא הפסיק לצלוף שלשות וסיים עם חמש כאלה, שבהחלט השאירו את הטורקים חסרי אונים ברוב שלבי המשחק. פרט לרבע הראשון, שהיה צמוד, ירושלים שיחקה קבוצתי, בהגנה ובהתקפה, ועשתה את העבודה המוטלת עליה עם פער של 15 הפרש, משהו שבהחלט יגרום לדן שמיר לישון בשקט הלילה.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה בחמישייה עם ראמל קרי, דרור חג'ג', ארז מרקוביץ', ג'יימי ארנולד וגיא פניני. בשיקטאש עלתה עם פרסטון שומפרט, כריסטיאן דלמאו, סנדרו ניצ'ביץ', ריק אפודאקה וקאיה פקר.

ירושלים פתחה את המשחק עם נקודות של ג'יימי ארנולד וגיא פניני ועלתה ל-0:4, אך בשיקטאש הייתה רעבה יותר בפתיחה כשפרסטון שומפרט וריק אפודאקה עשו את הנקודות בצד הטורקי. דלמאו השאיר את בשיקטאש צמוד לירושלמים, אחרי נקודות של דרור חג'ג', וקלע ארבע נקודות רצופות, שהעלו את בשיקטאש ל-11:13. טימי באוורס עלה לשחק ב-40 השניות האחרונות של הרבע, שהסתיים ב-13:13.

הרבע השני אף הוא נפתח צמוד, וראמל קרי קלע את הנקודות הראשונות שלו שתי דקות מפתיחת הרבע. בהמשך הגיעו גם ארבע נקודות רצופות של ג'יימי ארנולד ושלשה של שרון ששון, שהביאו ליתרון השיא, 19:27, מה שהביא את מאמן בשיקטאש, ארגין עתמאן, להוציא את המשחק לפסק זמן. קרי וארנולד, שהביאו את השינוי במשחקה של ירושלים, המשיכו לעשות את הנקודות ולהעביר את קבוצתם לפער דו ספרתי. דרור חג'ג' המשיך עם שתי שלשות רצופות, ומול ההחטאות של הטורקים הפער צמח ל-17 (23:40). המחצית הסתיימה ב-29:43.

אחרי הדומיננטיות של החברים שלו, גיא פניני עלה רעב לרבע השלישי וצלף שתי שלשות שהעלו את ירושלים ליתרון עשרים הפרש, 31:51. פרט לשומפרט, אף שחקן בבשיטאש לא הצליח להחזיר את הטורקים למשחק, וירושלים המשיכה לברוח עם שלשה נוספת של פניני. באוורס לא היה בעניינים ואפילו לא זרק, אך פניני צלף את השלשה החמישית שלו, שהשאירה את הפער על 20. נקודות של אפודאקה ויגמור הורידו את בשיקטאש בסוף הרבע במינוס 16, 66:50.

ההתקפה הירושלמית הייתה תקועה בפתיחת הרבע האחרון בעוד שומפרט הוריד את ההפרש רק לעשר, 69:59. ארנולד ופניני היו בשיאם בהמשך, עשו את העבודה וחזרו ליתרון המוכר, 22 הפרש, 62:84. בשלב הזה הם נראו פשוט בלתי עצירים, ולמרות שבשיקטאש ניסתה לחזור ובסופו של דבר הצליחה לקזז את היתרון, ירושלים סיימה עם יתרון מבטיח של 15 נקודות, 73:88, את המשחק.

סטטיסטיקה

להפועל ירושלים: ג'יימי ארנולד 28 (11 מ-17 ל-2, 11 ריבאונדים), גיא פניני 20 (5 מ-9 ל-3, 3 ריבאונדים), דרור חג'ג' 12 (8 אסיסטים), ראמל קרי 12 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), שרון ששון 9 (4 ריבאונדים, 5 אסיסטים), נואל פיליקס 4, ארז מרקוביץ' 2, טימי באוורס 1.

לבשיקטאש: ריק אפודאקה 23 (8 מ-10 ל-2), פרסטון שומפרט 18 (4 ריבאונדים), סינן גולר ומהמט יגמור 7 כ"א, סנדרו ניצ'ביץ' 6, קאיה פקר 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully