וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר נותח בברכו, וגילה פציעה נוספת

19.2.2008 / 11:32

פורוורד מכבי ת"א יישוחרר מבית החולים ביום ד'. בנוסף, התגלה אצלו קרע ברצועה הצולבת, אותו יהיה צורך לשחזר בשבועות הקרובים

לא שהיו לאנשי מכבי תל אביב יותר מדי תקוות, אולם הבוקר (שלישי) התברר סופית כי מרכוס פייזר, פורוורד הקבוצה, סיים את העונה. לפני זמן קצר עבר השחקן ניתוח שבוצע בבית-החולים "אסף הרופא", כתוצאה מהמכה שספג במהלך משחק היורוליג בפיראוס מול אולימפיאקוס ביום חמישי האחרון.

ד"ר גבריאל אגר עמד בראש הצוות הרפואי, שכלל גם את ד"ר יפתח בר וד"ר דרור לינדנר. הצוות הרפואי ביצע ארתוסקופיה של הברך הימנית, במהלכה נעשה טיפול בנזקים במיניסקוס שנגרמו מאותה נפילה ומכה. כמו כן התגלה קרע שלם של הרצועה הקדמית הצולבת, אותה יהיה צורך לשחזר בשבועות הקרובים. כעת ההערכה היא שפייזר ייעדר בין חמישה לשישה חודשים, ואם קצב ההחלמה יהיה איטי מהצפוי, לא מן הנמנע שאף לא יוכל לפתוח את העונה הבאה. מחר ישוחרר השחקן מבית-החולים.

בתגובה לכך הוחלט במכבי להשיב לשורות הקבוצה את הסנטר הברזילאי מוריליו בקר דה-רוסה, שחתם בקיץ האחרון לארבע שנים במועדון והושאל בתחילת העונה לאקדמיק סופיה הבולגרית. למרות שהעמיד מספרים נאים במסגרת היול"ב קאפ (12.3 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-21 דקות), דה-רוסה הסתכסך עם אקדמיק לפני מספר שבועות ושב לברזיל, שם שוהה כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully