וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יש בארסנל?

יניב בינו

19.2.2008 / 8:23

מוליכת הפרמיירליג, ארסנל, תארח את אלופת אירופה, מילאן, במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות באצטדיון האמירויות. יניב בינו מתחקה אחר מאזני הקבוצות במטרה לפענח כמה שערים יפלו במשחק

סה"כ שערים ארסנל/מילאן 2.80, 1.90, 3.40

אין דבר משמח יותר השבוע מאשר חזרתה של ליגת האלופות. נראה כאילו עבר נצח מאז סיום השלב הראשון של הליגה, שלב הבתים, ועד לשריקת הפתיחה של המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר. קבוצות העילית של אירופה יתחרו ביניהן על הזכות לעלות לרבע הגמר. שני משחקים, בית וחוץ, 180 או 210 דקות או פנדלים עד להכרעה.

משחקים מצויינים עומדים בפנינו. אחד מהם הוא הקרב בין אלופת אירופה, מילאן, למוליכת הפרמיירליג, ארסנל. המשחק הראשון ייערך באצטדיון האמירויות. התותחנים חייבים להשיג יתרון משמעותי בבית כדי להגיע לסן סירו עם הררבה ביטחון על מנת להדיח את האלופה המכהנת. הרוסונרי פתחו את העונה רע בליגה, אבל עשו את העבודה בצורה טובה בזירה האירופית. הם לא התקשו לעלות מהבית שלהם. אלא שכעת, מול האריות של אירופה ייבחן כוחם האמיתי. בזמן האחרון, מילאן נכנסה לפורמה מצויינת ועשתה סדרת ניצחונות טובה. הרבה בזכות הטריו הברזילאי: ילד הפלא החדש, אלשנדרה פאטו, הפנומן ושחקן השנה בעולם, קאקה, ורונאלדו. אלא ששני הראשונים עברו פציעה וכעת הם נמצאים בשלבי החלמה ועדיין לא מצויים בכושר מלא. לגבי רונאלדו, הרי שבפעם המי יודע כמה ניזוקה ברכו והוא מושבת לתשעה חודשים. בשני משחקי הליגה האחרונים שלה השיגה מילאן רק שתי תוצאות תיקו. אבל זה בטח טוב יותר מאיך שארסנל תגיע, לאחר שחניכיו של ארסן ונגר הושפלו והודחו מהגביע האנגלי, לאחר 4:0 מביש בחוץ על ידי מנצ'סטר יונייטד.

אותנו מעניינת כמות השערים שתיפול במשחק. מילאן כבשה בששת משחקיה בשלב הראשון 12 שערים והיא ניצבת במקום השלישי מבחינה זו. בסן סירו הבקיעו הרוסונרי שבעה שערים, מחוץ לבית חמישה. אלופת אירופה ספגה חמישה שערים, שניים בבית, שלושה בחוץ. בסך הכול במשחקי החוץ של הקבוצה הובקעו 2.66 שערים בממוצע למשחק. ארסנל, ביחד עם סביליה שהייתה באותו בית איתה, היא הכובשת המצטיינת של השלב הראשון עם 14 כיבושים. 12 (!) בבית (עם 0:7 ענק על סלביה פראג) ורק שניים בחוץ. היא ספגה ארבעה שערים, אחד בבית, שלושה בחוץ. בסך הכול במשחק הבית של הקבוצה נפלו 13 שערים, בממוצע 4.33 למשחק.

למרות שלארסנל ממוצע גבוה של שערים בבית, הרי שנראה שבמשחק בו נזהרות הקבוצות יותר לא יפלו ארבהע שערים ומעלה, כך שהימור 2 (יחס של 2.40) אפשר אם רוצים להוציא. כעת, כל שנותר להחליט אם יפלו במשחק ביו 0-1 שערים (2.80) ל-2-3 (1.90). בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully