וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה של מאצ'אפ

יניב בינו

19.2.2008 / 8:15

אלופת צרפת, ליון, תארח באצטדיונה, סטאד דה ז'רלן, את אלופת אנגליה, מנצ'סטר יונייטד. יניב בינו מנסה לבדוק מי יסיים כשידו על העליונה בדו קרב בין קארים בנזמה הצרפתי לכריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי

קארים בנזמה (ליון) - כריסטיאנו רואנלדו (מנצ'סטר יונייטד) 3.70, 1.85, 2.75

לפני כשבוע נפוצו בממלכה שמועות רבות על כך שסר אלכס פרגוסון רוצה להנחית באולד טראפורד את צמד הסקוררים הנפלא של אלופת צרפת הנצחית, קארים בנזמה וחאתם בן ארפה, תמורת כ-40 מיליון ליש"ט. עולם הכדורגל הוכה בתדהמה. הועלתה התהייה האם באמת המנג'ר הסקוטי הערמומי רוצה את השניים או שמא עשה זאת על מנת לערער ולו במעט את ביטחונם של השניים, לקראת המשחק הקרוב בין שתי הקבוצות.

אלופת צרפת תארח את אלופת אנגליה בסטאד דה ז'רלן במשחק הראשון. בשנה שעברה ליון לא הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר. היא הודחה על ידי רומא, שעלתה על חשבונה לרבע הגמר ותרצה לשכוח את מה שעוללה לאחר מכן אותה יונייטד, כשהשפילה אותה עם שביעייה בביתה. מנצ'סטר עלתה בקלות רבה לשלב הבא, ליון הזדקקה לניצחון חוץ גדול על גלזגו ריינג'רס באייברוקס 0:3, עם צמד נהדר של בנזמה, כדי לעלות על חשבונה לשמינית. אז מי ינצח בדו קרב בין שחקן העונה באנגליה ואולי הטוב בעולם כיום לבין הכוח העולה של האלופה הצרפתית.

היונייטד סיימו את שלב הבתים עם מאזן שערים של 4:13. כריסטיאנו חתום על חמישה שערים. השד האדום הפציץ העונה כשהוא סופר בינתיים 35 שערים. ליון סיימה את שלב הבתים במאזן של 10:11. על שלושה מהשערים של הקבוצה חתום בנזמה. דווקא באצטדיון הביתי של ליון אפשרי בהחלט לראות את בנזמה מנצח בקרב הזה. לצרפתי קל לכבוש בבית, בעוד שהפורטוגלי 'יהנה' משמירה צמודה והדוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully