וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומנט של הגדולות

19.2.2008 / 7:48

אחרי פגרה בת חודשיים ימים, ליגת האלופות חוזרת ונכנסת לשלביה הגבוהים. זה הזמן לבדוק באיזה מומנטום מגיעות הקבוצות. אורן קורנפלד מאבחן את מצבן של ארסנל, מילאן, מנצסטר יונייטד, ליון ועוד

משחק מספר 14: שאלקה 04 – פורטו. הקבוצה הגרמנית הפסידה במשחק שפתח את המחזור 2:1 לוולפסבורג, אך עוד קודם לכן היא ניצחה פעמיים (את בורוסיה דורטמונד ושטוטגרט). הרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון. פורטו הביסה במחזור האחרון בליגה 0:3 את מאריטימו, והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון. אין ספק שפורטו עם מומנטום טוב יותר, אך בליגה נוחה וקלה יותר.

משחק מספר 22: אולימפיאקוס – צ'לסי. היוונים מגיעים אחרי ניצחון ליגה 0:1 על ארגוטליס והרצף שלהם הוא ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון. צ'לסי ניצחה את האדרספילד בשבת בשמינית גמר הגביע והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-תיקו-ניצחון-ניצחון. ההבדלים בליגות נותנים את היתרון לצ'לסי.

משחק מספר 38: ארסנל – מילאן. ארסנל ספגה מכה קשה בשבת האחרונה כשהובסה 4:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד, מה שגורם לה להתרכז כעת רק בשתי מסגרות: ליגת האלופות והפרמייר ליג. הרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון. מילאן כשלה בשבת עם 0:0 מאכזב בחוץ מול פארמה והרצף שלה הוא תיקו-תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון. אין ספק שלארסנל יש מומנטום טוב יותר, למרות התבוסה בשבת.

משחק מספר 50: ליון – מנצ'סטר יונייטד. ליון נוצחה בלה מאן בשבת האחרונה ובכך קירבה אליה את בורדו, שסגרה את הפער לנקודה בלבד. בנוסף, לליון יש רצף בינוני והיא מגיעה אחרי הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון-הפסד. מנצ'סטר יונייטד כאמור השתוללה מול ארסנל בגביע בשבת והיא אחרי ניצחון-הפסד-תיקו-ניצחון-ניצחון. אין ספק שמנצ'סטר יונייטד באה ברצף טוב יותר.

משחק מספר 83: נירנברג – בנפיקה ליסבון. לקינוח, הוספנו הפעם גם את גביע אופ"א, לאחד המשחקים המרכזיים השבוע. נירנברג הפסידה לורדר ברמן 2:0 במחזור הליגה האחרון בגרמניה, ובמשחק הקודם מול בנפיקה היא הפסידה 1:0, כך שיש לה הזדמנות טובה לתקן. הרצף של נירנברג הוא הפסד-הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון. בנפיקה ניצחה את נאבאל בפורטוגל במחזור האחרון והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו. אין ספק שהפורטוגלים באים במצב רוח טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully