וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים דרור פקץ' ממשיך בקבוצה אמריקאית

18.2.2008 / 17:54

הישראלי חתם על חוזה לעונה שלישית בקבוצה המקצוענית "גארי פישר-סובארו". פקץ': "אני ללא ספק ממשיך לחיות את החלום"

דרור פקץ' בן ה- 27 מגבעתיים, רוכב האופניים הבכיר בישראל, חתם על חוזה לעונה נוספת ושלישית בסך הכל בקבוצת אופני השטח המקצוענית "גארי פישר-סובארו" מארה"ב. פקץ' הוא הרוכב הישראלי המקצוען היחיד, ובין הישגיו ניצחונות בשישה מרוצים בעונת 2007 ומספר פודיומים גם באירופה. הוא דורג במקום ה-53 בעולם והשנה הוא ינסה להגיע גבוה יותר.

פקץ סיפר על המקצוענות והקבוצה: "אני ללא ספק ממשיך לחיות את החלום וזה נותן הרבה מוטיבציה לאימונים ותחרויות. להיות מקצוען דורש ממני הרבה אבל זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות, בטח בקבוצה גדולה ואיכותית שכזאת. אני מחכה לנסות את כל האופניים החדשים והמיוחדים עליהם נרכב השנה (אופני GARY FISHER SUPERFLY עם שלדת קרבון וגלגלי "29 ואופני GARY FISHER HIFI RACE). החיים עם פישר הם כמו סרט- זאת קבוצה ששמה לעצמה למטרה פשוט לעשות כיף ולרכב מהר".

קבוצת "גארי פישר-סובארו" פרסמה השבוע את הסגל המורחב שלה לעונת 2008. הקבוצה שהאריכה את החוזה עם נותן החסות, סובארו, לאחר שמונה שנות שיתוף פעולה, מיהרה להחתים את הגרעין הקשיח שרץ איתה בשנתיים האחרונות.
הסגל יכלול את ג'רמי הורגן קובלסקי (JHK), ווילואו קורבר, הת'ר אירמיגר, סאם שולץ, נאט רוס, ג'ני קופנל, קאן אונודרה, אוסה ארלנדסון וכמובן הישראלי דרור פקץ'.

המטרה העיקרית של פקץ' היא להמשיך ולהתקדם בדרוג העולמי, מתוך מטרה להגיע למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. בימים הקרובים הוא ייצא לחו"ל ויצטרף למחנה האימונים של קבוצתו האמריקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully