וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ממשיכות בנפרד בגביע האנגלי

18.2.2008 / 18:09

שתי הקבוצות הופרדו בהגרלת רבע הגמר. צ'לסי ואברהם גרנט יתמודדו מול בארנסלי מליגת המשנה. האדומים יפגשו את פורטסמות

הסיכוי לשחזור גמר הגביע אנגלי בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, זכה היום (שני) לחיזוק רציני עם פרסום הגרלת משחקי רבע גמר הגביע. שתי הענקיות שהגיעו לשלב הזה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, הופרדו שוב בשלב הזה. באנגליה מפנטזים על שחזור של גמר בין שתי קבוצות, לראשונה ב-123 השנים האחרונות. בכל מקרה, הקבוצות יוכלו לקבל אחת את השניה גם בחצי הגמר במידה ויעפילו אליו.

צ'לסי של אברהם גרנט, שגברה על האדרספילד מהליגה השלישית בסיבוב החמישי, תצא למשחק חוץ מול בארנסלי מליגת המשנה, שהדיחה בסיבוב הקודם את ליברפול. שתי הקבוצות נפגשו בעבר פעם אחת בלבד בגביע האנגלי, זה קרה בעונת 1988/89 ובארנסלי ניצחה 0:4.

מנצ'סטר יונייטד, שכבר עברה במפעל הזה את אסטון וילה, טוטנהאם וארסנל, תתמודד מול קבוצת פרמיירליג נוספת בדמותה של פורטסמות. המשחק יתקיים באולד טראפורד. המנג'ר אלכס פרגוסון היה מרוצה מההגרלה ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "זה משחק ביתי, כך שלא ממש משנה את מי מקבלים. שני משחקי הגביע האחרונים שלנו היו מצויינים, ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

קארדיף סיטי מליגת המשנה, שעלתה לרבע הגמר לראשונה מאז עונת הזכייה בגביע ב-1927, תתארח אצל המנצחת במפגש בין מידלסברו ושפילד יונייטד, שנפרדו בתיקו 0:0 במשחק הראשון ביניהן. בריסטול רוברס מהליגה השלישית, שעלתה לרבע הגמר לראשונה מאז 1958, תארח את ווסט ברומיץ'.

נכון לעכשיו, רק קבוצת פרמיירליג אחת תגיע בוודאות לחצי הגמר והיא תצא מהמשחק בין מנצ'סטר יונייטד לפורטסמות. המשחקים יתקיימו ב-8 וה-9 למרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully