וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שכטר בספק ליום ראשון

אריק רחמיאן

18.2.2008 / 17:12

חלוץ הקבוצה סובל מדלקת בברך, והצטווה לנוח מספר ימים, מרין חולה ובן דיין ערך אימון קל. יציע וחניה נפרדים יוקצו לאוהדים בטדי

מכבי נתניה פתחה היום (שני) את הכנותיה לקראת המשחק בטדי ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. על האווירה החגיגית והשמחה בעקבות הניצחון 1:2 על הפועל כפר סבא, העיבה מצבת הפצועים והחולים. החלוץ איתי שכטר נבדק אצל מומחה מיוחד לברכיים, והתגלתה דלקת בברך שנותחה לפני כחודש וחצי. שכטר הצטווה למנוחה מוחלטת של מספר ימים, ושיתופו במשחק בטדי מוטל בספק. הקשר הקולומביאני חורחה לופז קבאיירו לא התאמן גם הוא, לאחר שהתלונן על כאבים ונפיחות בברך באימון המסכם ביום חמישי, ולא נכלל בסגל לכפר סבא. בקבוצה הוחלט שלא לסכן את בריאותו, ומחר הוא ייבדק שוב. בצוות המקצועי מקווים שהוא יעמוד לרשות הקבוצה ביום ראשון. הבלם לואיס מרין, החולה בשפעת, נח גם היום, ואצל המגן השמאלי דדי בן דיין התגלתה רגישות בשריר האחורי. הוא ערך אימון קל, וכנראה שיערוך מחר אימון מלא.

הנהלת נתניה מנהלת מגעים עם ראשי בית"ר ירושלים באשר לכמות הכרטיסים שישוריינו לה. ביום רביעי הקרוב אמורה להתחיל מכירת כרטיסים מוקדמת למשחק, כשהנהלת נתניה הגיעה להסכמות עם הנהלת בית"ר ומשטרת ירושלים לשריון יציע נפרד וסטרילי, עם הפרדה בין אוהדיה לאוהדי בית"ר וגם חניה נפרדת. כל זאת, כלקח מהמפגשים הקודמים בין הקבוצות. משטרת ירושלים תלווה את האוהדים הנתנייתים מכניסתם לתחומי העיר, ובסיום המשחק תלווה המשטרה את האוהדים עד ליציאתם מהעיר.

קלמי סבן, שחגג אתמול יום הולדת, ואמייה טגה, שיום הולדתו חל לפני כשבועיים, דחו את חגיגותיהם עם הקבוצה לסוף השבוע, לבקשת ראשי המועדון והצוות המקצועי. בסוף השבוע תתקיים ארוחת גיבוש חגיגית עם ההנהלה במסעדה בעיר, כהכנה לקראת המשחק ובה יצויינו ימי ההולדת. אגב טגה, הקשר הצעיר זכה לשבחים אחרי שהציג יכולת טובה במשחק מול כפר סבא וזאת לאחר ששב מפציעה ארוכה של כחמישה חודשים. הבעלים דניאל יאמר צפוי ליטול חלק בארוחה. יש סיכוי שיאמר יכריז על הענקת בונוס מיוחד לשחקנים אם ינצחו בטדי. יאמר רמז ערב המשחק מול כפר סבא, שניצחונות על כפר סבא ובית"ר ירושלים עשויים להביאו להחלטה להעניק להם את המענק המיוחד.

משחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם נקבע ליום רביעי הבא ב-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully