וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליצ'יק: "לא ריגלתי לפני סופרבול 2002"

18.2.2008 / 15:37

מאמן הפטריוטס מכחיש את ההאשמות: "מעולם לא צילמתי קבוצות באימונים". אשת קרבן הירי של ג'ונס נגד גודל: "הוא זנח אותנו"

מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, ביל בליצ'יק, דחה את טענותיו של סנאטור ארלן ספקטר, לפיהן צילם בחשאי את שחקני סט. לואיס ראמס לפני הסופרבול בפברואר 2002. "בכל הקריירה שלי, מעולם לא ראיתי קבוצה מתאמנת לפני משחק", הוציא בליצ'יק הצהרה, "מעולם לא אפשרתי לצלם קבוצה לפני אימון, במהלך אימון מסכם או בצילום קבוצתי. לא הייתי חלק מזה".

הצלם האחראי לאירועים הוא מאט וולש, וה-GM של ניו אינגלנד, סקוט פיולי, אמר כי וולש פוטר ב-2003 אחרי שהתברר שהקליט בחשאי שיחות שלו עם פיולי. מייקל לוי, עורך דינו של וולש, אמר בתגובה כי "מדובר בפברוק מוחלט, זהו חלק מהניסיון של הפטריוטס לנער מעל עצמם את האחריות, במקום לשאת בה". וולש עבד בפטריוטס בין 1996 ל-2003, ואמר ל-ESPN כי בידו יש מידע רב שעשוי להזיק לפטריוטס ול-NFL.

קתי אורבנסקי, שבעלה טומי נחבל ושותק בעקבות תקרית ירי בלאס וגאס שבה היה מעורב פאקמן ג'ונס, אומרת כי קומישינר הליגה, רוג'ר גודל, הבטיח למשפחתה לעזור לה במימון ההוצאות, ולא עמד בהבטחה. "הוא אמר לי 'את לא צריכה להתקשר אליי, ניצור איתך קשר', ואני מבינה שהתכוון לקלישאה של 'אל תתקשרי אלינו, נתקשר אלייך'" (באנגלית זה נשמע, מן הסתם, יותר טוב - ד.ר.). טומי אורבנסקי נורה במהלך שבוע האולסטאר בפברואר שעבר, ובגופו עדיין יש קליע. "אני מצטער", אמר גודל, "אבל אני לא חושב של-NFL יש איזושהי אחריות כלפי המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully