וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שאנצח את רזאנו"

18.2.2008 / 16:15

שחר פאר מתכוננת ליריבתה הצרפתיה בסיבוב השני של טורניר דוחא אחרי הניצחון 3:6, 4:6 על קלפאץ הסלובנית: "אהיה חייבת לשחק טוב"

שחר פאר, הטניסאית הישראלית מספר 1, עברה היום (שני) בהצלחה את הופעת הבכורה שלה בטורניר דוחא היוקרתי בקטאר (על סך פרסים של 2.5 מיליון דולר).

פאר, שההגרלה שלה בסיבוב הראשון שונתה ברגע האחרון, ניצחה את אנדראה קלפאץ הסלובנית (133 בעולם), בתוצאה 3:6, 4:6. אחרי שבירה מוצלחת, שהובילה אותה לניצחון במערכה הראשונה, פאר חיכתה עד למשחקון התשיעי במערכה השניה ושברה במצב של 4:4 במשחקונים בדרך לניצחון.

שחר פאר הבטיחה לעצמה בינתיים פרס כספי של 14,220 דולר והיא תתמודד בסיבוב הבא מול וירג'יני רזאנו הצרפתיה (25 בעולם), שגברה על סון טיאנטיאן הסינית 7:6, 6:7, 3:6. פאר ורזאנו התמודדו ביניהן פעמיים בעבר, זה קרה ב-2007 והצרפתיה ניצחה פעמיים.

שחר פאר אמרה בסיום המשחק היום: "לא שיחקתי ממש טוב. היו הרבה שבירות במשך המשחק ואני לא הצלחתי כל פעם לקחת פור. מתחילת המשחק הובלתי, ואפילו בכל ארבעת הגיימים הראשונים הובלתי 15:40 אבל התקשתי לקחת את הנקודות החשובות ולסגור את הגיים. בסך הכל ניצחתי שזה מה שחשוב ואני מקווה לשחק טוב יותר במשחק הבא".

על ההיסטוריה שנרשמה על מגרש הטניס בדוחא אמרה שחר פאר: "לא התרגשתי בכלל בגלל שזה משחק ראשון בדוחא, בסך הכל באתי לשחק טניס והתרכזתי בלנצח. בתחילת המשחק לא היה הרבה קהל, אבך בהמשך התמלא. הקהל לא היה לטובת אף אחת מהשחקניות, ואפשר להגיד שהיה קהל די רדום שמחא כפיים על נקודות לעיתים רחוקות".

על היריבה בסיבוב הבא, רזאנו הצרפתיה, אמרה פאר: "הפסדתי לה שנה שעברה פעמיים, אז הגיע הזמן שאני אנצח אותה. אני אהיה חייבת לשחק טוב כדי לנצח, התאמנו לפני כמה ימים יחד ואני מקווה שאני אשחק טוב". פאר הוסיפה עוד כמה מילים על ההרגשה הכללית של ספורטאית ישראלית במדינה ערבית: "אני עכשיו בתוך התחרות ולא מתרכזת במה שקורה מסביב, היחס אלי מצויין. אתמול נערכה לכבודי קבלת פנים אצל הנציג הישראלי בקטאר, רועי רוזנבליט. היה נחמד מאוד, ואני שמחה להגיע לאירועים כאלה."

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully