וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן על ג'וניור: "גם לוואן ניסטלרוי והנרי היו תקופות רעות"

קרן שמש

18.2.2008 / 12:03

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, מסביר מה לא עבד אצל ג'וניור חוץ משני הדרבים מול מכבי תל אביב. שחקן: "הוא מרגיש טוב יותר בקבוצה"

ביום שאחרי, בהפועל תל אביב לא יודעים נפשם את מרוב שמחה. הניצחון הגדול בדרבי 1:3 על מכבי תל אביב מול בלומפילד מלא נטע תחושת ביטחון גדולה בקבוצה, שעדיין רחוקה מלהינצל מהירידה. את מירב התשואות והתשבוחות קצר, כמובן, פאביו ג'וניור.

מי היה מאמין שככה זה יראה יום לפני הדרבי. 300 אוהדים שהגיעו בשבת האחרונה אל האימון המסכם לקראת הדרבי התל אביבי, שמחו לראות את שלומי ארבייטמן מתורגל בהרכב הראשון. להם היה עדיף לראות חלוץ פצוע מוביל את ההתקפה ולא את פאביו ג'וניור הברזילאי, שהחמיץ שערים ממצבים קלילים, שאפילו הם היו כובשים בעיניים עצומות. "העיקר שלא נראה את ג'וניור על המגרש", אמרו האוהדים. "בהפועל היו צריכים להעיף את 'העיוור' הזה כבר מזמן". הם לא תיארו לעצמם שדווקא הוא זה שיביא להם את הניצחון הכי מתוק מזה תקופה ארוכה.

אז מה השתנה אצל ג'וניור? בעיקר שלושה דברים. הראשון, אם בתחילת העונה הלחץ והציפיות היו בעיקר עליו, עכשיו זה עבר לשחקנים אחרים. אף אחד כבר לא מצפה ממנו לכלום. שנית, ג'וניור משחק עם שחקנים הרבה יותר חכמים מאלו שהיו בהפועל תל אביב בתחילת העונה, שחקנים שיודעים להזין אותו בכדורים. ודבר אחרון, זה הניסיון והקליטה בארץ, שלוקחת לשחקנים זרים הרבה יותר זמן מהרגיל.

"אני חושב שפאביו מרגיש טוב יותר כיום בקבוצה", אמר אחד השחקנים והוסיף, "יש לו יותר ביטחון, יש שחקנים שהוא מתחבר אליהם מבחינה מקצועית טוב יותר ורואים את זה על המגרש. אני חושב שהניצחון הזה יעשה לו רק טוב. אני מאמין שזה הזמן שלו להוכיח ולהציג יכולת מצוינת".

מאמן הקבוצה אלי גוטמן התפנה גם להסביר: "לכל אדם יש תקופות טובות ותקופות רעות כי בסופו של דבר אנחנו בני אדם. גם לחלוצים יש תקופות. לפאביו ג'וניור הייתה תקופה לא טובה וזה לא משנה בכלל מה הן הסיבות. אבל זה לא אומר דבר על היכולות שלו. גם לתיירי הנרי ולרוד ואן ניסטלרוי היו תקופות פחות טובות. מה שחשוב עכשיו שפאביו נמצא בתקופה טובה. אני מקווה שהדרבי הזה יעשה לו טוב".

שחקני הפועל תל אביב זכו היום לחופש מאימונים. ביום שלישי תפתח הקבוצה בהכנות למשחק הליגה מול מכבי חיפה ביום שבת בבלומפילד. שלומי ארבייטמן, שהוחלף אתמול בתום המחצית הראשונה, סובל מכאבים בשריר הירך האחורי. בקבוצה ייעשו מאמצים לנסות ולהכשיר את החלוץ למשחק נגד קבוצתו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully