וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק אשלי רוצה למכור את ניוקאסל

18.2.2008 / 10:57

הבעלים של המגאפייז מחפש רוכשים, שיטלו מידיו את הבעלות. על הפרק, חברת השקעות מדובאיי וקבוצת משקיעים אותה מייצג אלן שירר

למייק אשלי, הבעלים של ניוקאסל, כנראה נמאס. היום (שני) מתברר כי אשלי רוצה להעביר הבעלות מידיו. קבוצת אנשים המייצגים את המיליארדר פנתה אל חברת השקעות מדובאיי, שרצתה בעבר לקנות את ליברפול, על מנת שזו תיטול מידיו את המגאפייז. תג המחיר שקבע אשלי עומד על כ-300 מיליון ליש"ט. המולטי-מיליונר רכש את הזברות בקיץ שעבר בכ-130 מיליון ליש"ט ולקח על עצמו חובות של המועדון בסך 100 מיליון ליש"ט.

ניוקאסל לא מצליחה להתרומם העונה. סאם אלרדייס, שהובא למועדון כמנג'ר בתחילת השנה, פתח בצורה רעה ופוטר. גם השבתו של קווין קיגאן לקדנצייה שנייה במועדון לא עלתה יפה, והמנג'ר האנגלי לא מצליח לשחזר את ההצלחה שלו מהקדנצייה הראשונה. גם כנגד החלטתו למנות את דניס וייז כמנהל מחלקת הסקאוטינג של הקבוצה הושמעה ביקורת.

מלבד חברת ההשקות של דובאיי, ניצבת קבוצת משקיעים אותם מייצג שחקן העבר הגדול של הקבוצה ונבחרת אנגליה, אלן שירר. הקבוצה מסכימה לרכוש את הקבוצה ב-50 מיליון ליש"ט פחות ממה שאשלי מוכן למכור, כלומר בכרבע מיליארד פאונד. גורם המקורב לצדדים אמר: "אם אשלי באמת מעוניין למכור, הרי שתהיה התעניינות גדולה, אבל לא במחיר שהוא דורש".

יצויין כי ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, צמד הבעלים של ליברפול, לא מעוניין למכור את הקבוצה. לפיכך, קיים סיכוי רב יותר כי חברת ההשקעות מדובאיי תעשה מאמץ לרכוש את הג'ורדיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully