וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הנקמה של הפועל חולון נמשך

18.2.2008 / 22:14

אחרי שעשתה זאת לירושלים, חולון סגרה חשבון גם עם עפולה/גלבוע, שניצחה אותה בסיבוב הראשון. הפעם החולונים ניצחו 79:93

הפועל חולון כבר הוכיחה העונה יותר מפעם אחת שהיא קבוצת פיינל פור לגיטימית בליגת העל, ואחרי כל הבעיות ומשחקי הבית ללא הקהל, היא ממשיכה במסע הנקמה שלה. אחרי שעשתה את זה להפועל ירושלים, חולון סגרה חשבון גם עם הפועל עפולה/גלבוע מהתחתית, שניצחה בסיבוב הראשון באולם הפחים. הפעם חולון ניצחה 79:93, ויישרה קו עם יריבותיה לצמרת: הפועל ירושלים, עירוני נהריה ועירוני רמת גן.

גוני יזרעאלי, שחזר הביתה לאולם שהוא מכיר כל כך טוב, היה די רדום בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק, אבל שני מהלכים חשובים שלו יצרו את התפנית ברבע הרביעי, שבעקבותיה חולון ברחה מהמשחק הצמוד מול המארחים בדרך לניצחון. טרה סימונס ואיר קמבל דפקו כרטיס אחרי עוד יום עבודה מוצלח וממחר הם כבר יכולים לחשוב על מסע הנקמה הבא - בני השרון, באולם הפחים.

מהלך המשחק

המארחים פתחו את המשחק בקצב מהיר, ולמונט ג'ונס, עם שלושה סלי שדה רצופים, העלה אותם ליתרון 9:16 אחרי קצת יותר מחמש דקות. ג'ונס ירד לספסל, עפולה נרדמה וחולון הגיבה בריצת 0:9 כשכריס ווטסון העלה אותה ליתרון ראשון במשחק, 16:18. היתרון הזה נשמר וגם גדל, כשהרבע הראשון הסתיים ב-18:23 לחולונים.

עמית תמיר, שנכנס למשחק בסוף הרבע הראשון, המשיך להתחמם עם שלשה ברבע השני, שהעלתה את חולון ל-20:28. הפעם זה היה תורה של עפולה להגיב בריצה משלה, כשאדם הול צימק למינוס 2 בלבד. חולון לא הצליחה למרות כמה "שטויות" של המארחים כמו החטאת דאנק, ושני סלי שדה של גור פורת הביאו למהפך שני במשחק ויתרון 39:43 לעפולה בהפסקה.

עפולה עלתה מבולבלת לרבע השלישי, רוט וסימונס ניצלו את זה כדי להשוות ל-45:45. מאותו רגע שתי הקבוצות רדפו אחת אחרי השניה, והאטו את קצב המשחק. חולון "שברה את הקרח" בזכות עבירה טכנית לחובתו של מאמן עפולה אבנר יאור ושליטה בריבאונד ההתקפה, שסידרו לה מומנטום במשחק. עפולה לחצה לקראת סיום הרבע השלישי, שהסתיים ב-60:62 לחולון.

אבישי גורדון פתח את הרבע האחרון במהלך של סל ועבירה והעלה את חולון ליתרון משמעותי של חמש נקודות. גוני יזרעאלי, שלא בלט בשלושת הרבעים הראשונים מול האקסית, קלע שלשה שקבעה 63:70 לחולון. 4:20 דק' לסיום, אותו יזרעאלי העלה את חולון ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, ומכאן עפולה כבר התקשתה לחזור.

דורסמן: "ההגנה שלנו ניצחה את המשחק"

מאמן הפועל חולון מיקי דורסמן אמר בסיום המשחק: "עד שלוש דקות לסיום הרבע האחרון עפולה עשתה 6 נקודות, ההגנה שלנו ניצחה את המשחק. אני שמח מאוד שנכנסו לרביעיה, השחקנים שלנו נתנו את הנשמה ועשו עבודה מדהימה".


מאמן הפועל עפולה/גלבוע אבנר יאור: "ברבע האחרון עשינו הרבה טעויות, בעיקר ברמה המנטלית. פסקי הזמן לא הצליחו לשנות את המומנטום וחבל, כי היינו יכולים לעשות את הדברים הרבה יותר טוב". על המשך הדרך אמר יאור: "אף אחד לא הבטיח לנו ים של שושנים, אנחנו מוכנים להיאבק".

קלעו לעפולה/גלבוע: גור פורת 19, למונט ג'ונס 17, טונג'י אוואג'ובי 12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ריבון קובייל 9, ג'רמיין הול 8, חנן קולמן ואדם הול 7 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: טרה סימונס 26, אריק קמבל 18, מורן רוט (5 אסיסטים) ופי. ג'יי טאקר (9 ריבאונדים) 10 כל אחד, גוני יזרעאלי 9, כריס ווטסון 8, אבישי גורדון ועמית תמיר 5 כל אחד, ליאור לוי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully