וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: פתחו פה

18.2.2008 / 10:00

בוקה ג'וניורס השיגה ניצחון ראשון, כשהביסה 0:4 את ארחנטינוס. ריבר סיימה ב-0:0 עם ניואלס אולד בויס. האלופה, לאנוס, נוצחה על ידי הורקאן

המחזור השני של ליגת הקלאוסורה הארגנטינאית נחתם בלילה שבין ראשון לשני עם שלושה משחקים, בהם הובקעו חמישה שערים בסך הכול.

בוקה ג'וניורס השיגה ניצחון ראשון בטורניר, לאחר התיקו 1:1 במחזור הראשון. הקבוצה של קרלוס איסקייה אירחה את ארחנטינוס ג'וניורס בבומבונרה והביסה אותה 0:4. מרטין פאלרמו פתח את המסכת עם שער בדקה ה-22. חלוצה של בוקה ממשיך להתקרב אל ראש טבלת מל השערים של הקבוצה בכל הזמנים. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, רודריגו פלאסיו, שבעבר חוזר על ידי ברצלונה וארסנל ומספר קבוצות נוספות, אך דעך בכושרו, כבש את השני. בוקה הורידה הילוך, אבל לקראת הסיום הבקיעה עוד שניים. חזוס דאטולו ניצל בלגאן ברחבת האורחים כדי לכבוש את השלישי, שבע דקות לסיום. ליאנדרו גרסיאן חתם את התוצאה עמוק בתוספת הזמן עם שער בפנדל.

הקבוצה שהכי רוצה ללכת עד הסוף, ריבר פלייט לא הצליחה לשמור על מאזן מושלם. המיז'ונריוס של דייגו סימאונה סיימו בתיקו 0:0, די מאכזב מבחינתם, בחוץ עם ניואלס אולד בויס. לריבר ארבע נקודות. אלופת האפרטורה הגאה, לאנוס, יצאה למשחק חוץ בהורקאן, אחרי שבמחזור הפתיחה גברה 0:1 בבית על אינדפנדיינטה. הפעם היא כשלה, כשנוצחה באותה תוצאה על ידי הקבוצה המקומית. אלן סאנצ'ז כבש את שער הניצחון בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully