וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיד יעבור בקרוב לדאלאס

18.2.2008 / 9:14

לאחר שדווין ג'ורג' סירב לעבור לנטס ותקע את הטרייד, נמצא פיתרון אחר, והגארד בן ה-34 יעבור בקרוב למאבס. קיובאן: "זה עוד לא גמור"

כן, לא. בסוף, נראה שבהחלט. ג'ייסון קיד, שחקנה של ניו ג'רזי נטס, קרוב לעבור לדאלאס מאבריקס בטרייד ענק, כך מדווחים הבוקר עיתוני דאלאס. "זה קרוב, אבל עוד לא גמור", אמר הבעלים של המאבריקס, מארק קיובאן.

בכיר בליגה הטובה בעולם אישר לפני משחק האולסטאר, שנערך בניו אורלינס, כי העסקה קרובה מאוד לסיכום ותבוא לאישור הליגה ככל הנראה כבר היום (שני). כזכור, כבר בשבוע שעבר היה קיד אמור לעבור לדאלאס, אלא שסירובו של דווין ג'ורג' תקע את העסקה.

כעת, נמצא פתרון אחר. המאבס יעבירו לנטס חמישה שחקנים: דווין האריס, דסגנייה דיופ, טרנטון האסל, מוריס אגר וקית' ואן הורן. נוסף על כך תקבל ניו ג'רזי שתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון ושלושה מיליון דולר. כל זאת, תמורתם של קיד, מאליק אלן ואולי שחקן שלישי, ייתכן אנטויין רייט.

קיד בן ה-34, שנבחר על ידי דאלאס בבחירה השניה בדראפט 1994, כיכב בשורותיה במשך שנתיים וחצי. לאחר מכן הוא נשלח לפיניקס. העונה הוא רושם ממוצעים של 11.3 נקודות, 10.4 אסיסיטים ו-8.1 ריבאונדים למשחק, אבל בו זמנית גם 36% אחוזים מהשדה, הממוצע הנמוך ביותר בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully