וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק מוצלח בטלנובלה

18.2.2008 / 8:16

עלילות צביקה שרף ושחקניו נראות לקוחות מעולם הטלוויזיה. את העונה בליגת העל, תוכל מכבי תל אביב לחתום בפרק סיום חגיגי

עונה כזאת גם שמעון מזרחי מתקשה לזכור. אחרי הפציעות של וויצ'יץ' ובורשטיין בתחילת העונה, הובלה מכבי ת"א על ידי רכבת ההרים של קטש, עצרה באמצע הדרך, החליפה קטר ומינתה את שרף. הקיסם עוד לא התמקם בפה של צביקה, וביינום נעצר. אחר כך הגיע חודש יחסית שקט. כן, השקט שלפני הקריסה בגמר הגביע. מכבי בקושי התאוששה, והנה איבדה את פייזר בפיראוס. זאת לא קבוצת כדורסל, זאת טלנובלה.

התפנית האחרונה בעלילה, פציעתו של פייזר, משמעותית עבור מכבי לפחות כמו מינויו של שרף. הפורוורד עב הגוף היווה יתרון התקפי מוחלט ברמה המקומית, וחסרונו החזיר לקדמת הבמה את ליאור אליהו עטוף הנפטלין, והעניק משנה חשיבות לבאטיסטה מחודד המרפקים.

היו שהרימו גבה בתחילת העונה כשמכבי הנחיתה את הסנטר הגמלוני והפיסי מאורוגוואי. באטיסטה, שלוקה מעט ביסודות המשחק ואינו מכיר את אופציית המסירה בהתקפה, סיפק למכבי העונה לחימה, הגנה וריבאונד, והפך לאופציה ראויה מהספסל. עתה, הסנטר המחליף הפך לבורג חשוב במכונה של שרף, במיוחד בזירה האירופית, שם הברזילאי מורילו דה רוסה לא יוכל לשחק.

דן שמיר, באופן תמוה, לא השתמש כמעט במרקוביץ', פיליקס ו-וולס, העדיף לשחוק את שחקניו עם הרכבים נמוכים ורכים, ולכן אין פלא שירושלים שוב התפרקה, כמו שקרה לא פעם העונה. זה רק מדגיש את הנס שקרה לה בגמר הגביע, ונסים, אנחנו יודעים, לא נוטים לחזור על עצמם. לירושלים אין מאץ' פיסי מול באטיסטה וחבריו, ששליטתם בריבאונד ההתקפה (21!) מול האדומים הבהירה כי מכבי יכולה להיות רגועה בכל האמור למאבקי הצבע, לפחות בפיינל-פור המקומי.

מי שחזר לחיים הוא ליאור אליהו. האתלט שכיכב בשנה שעברה הפך לאחרונה לחלק ממשענת הספסל של מכבי, והברך של פייזר באה לו בדיוק בזמן. המבחן מול ירושלים היה מבחן אופי חשוב לאליהו - האם יוכיח שהוא ילד חלוד שייבושו ראוי, או שמא מדובר בשחקן רעב שבא לטרוף את הפארקט. למזלו של אליהו, ובמידה רבה גם למזלו של שרף, אליהו הגיע למשחק והיה אחד השחקנים היותר יעילים. עד להודעה חדשה, הקו הקדמי הצהוב יסבול מחוסר בשר, אך ייהנה ממהירות, אתלטיות, ועוד שחקן לגיטימי ברוטציה.

יציבותו ויכולתו של מוריס המופלא, כשסביבו יש את חוטב העצים באטיסטה ושואבי המים אליהו וכספי, יחד עם היציאה האלגנטית וקרת הרוח ממלחה, מוכיחים שלפחות בזירה המקומית, מזרחי יכול לקחת קצת אוויר. אמנם הטלנובלה סוחטת אותו רגשית, אבל הוא יודע שקאסט השחקנים הנוכחי מספיק טוב כדי לסדר לו פרק סיום חגיגי בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully