וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "מקווה שהעלנו חיוך אצל הילדים"

18.2.2008 / 7:29

לברון ג'יימס, שנבחר ל-MVP בניצחון המזרח 128:134 על המערב בערב האולסטאר, התייחס להחלטה לקיים את המשחק בניו אורלינס

אחרי הבילד אפ הגדול, שרק בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יודעים לעשות, הגיע זמנם של הכוכבים להתרוצץ על הפארקט ולתת את השואו הכי טוב. אמש (בלילה שבין שבת לראשון) קיבלנו את תחרויות הכישורים, הקליעות, השלשות והטבעות. עכשיו הגיע זמן הכדורסל. בשנה שעברה השפיל המערב את המזרח (132:153). הפעם חברי המזרח נלחמו כדי להשיב את הכבוד האבוד. הם היו קרובים לאבד את המשחק, לאחר שהובילו כמעט לכל כאורכו, אבל סיימו כשידם על העליונה כשניצחו 128:134. מי אם לא לברון ג'יימס נבחר ל-MVP של המשחק, בפעם השנייה בשלוש שנים. שחקן הקאבלירס כמעט סיים עם טריפל דאבל בערב של 27 נקודות, שמונה ריבאונדים ותשעה אסיסטים.

את נבחרת המזרח הוביל מאמן הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה, בוסטון סלטיקס, דוק ריברס. הוא פתח בחמישייה עם ג'ייסון קיד, שהיה קרוב לפני האולסטאר לעבור לצד המערבי, אך לעת עתה נשאר בנטס. דווין וויד ממיאמי היט, כריס בוש מטורונטו ראפטורס, לברון ג'יימס מקליבלנד קאבלירס ודוויט הווארד מהמג'יק, שרק יום קודם לכן ריחף בתחפושת של סופרמן וזכה בתחרות מלך ההטבעות. את נבחרת המערב הוליך מאמן הקבוצה מהעיר המארחת, ניו אורלינס, ביירון סקוט. הוא העלה בחמישייה את כרמלו אנתוני ואלן אייברסון מדנבר, טים דאנקן מהספרס ויאו מינג, סנטר הרוקטס. גם קובי בריאנט מהלייקרס קיבל כבוד כשעלה בחמישייה, אבל מכיוון שהיה בספק שיחק קצת פחות משלוש דקות, אותן סיים ללא נקודות.

את הסל הראשון במשחק התכבד לקלוע דווין וויד מאסיסט של קיד. אולי זה יביא לפלאש קצת נחת. בכל זאת, הוא סובל קשות בעונה הזו. כריס בוש, עם הנקודה השמינית שלו במשחק כבר אחרי שש דקות, העלה את המזרח ל-7:18, ובסיום הרבע הובילה נבחרת המזרח 28:34. גם ברבע השני המשיך המזרח להוליך, בהפרשים חד-ספרתיים, כאשר שתי הנבחרות מנפקות רבע בעל סקור גבוה, בסופו 37:40 למזרח, ובסיכום 65:74.

שש דקות לסיום הרבע שלישי, החלו שחקני בוסטון להשתלט על המשחק. אולי הם חשו צורך עז להוכיח. ריי אלן קלע תשע נקודות רצופות כדי להביא בין היתר ליתרון בן 16 נקודות, 79:95. פול פירס סיים את הרבע עם עוד ארבע, והמזרח כבר ב-93:106. אמארה סטודומאייר ניסה להראות למי יש גדול יותר והוביל קאמבק מצוין של המערב עד ליתרון 112:114, כשש דקות לסיום. מכאן החל מותחן לא קטן וצמוד עד לסיום. בצד המערבי ניסו כולם להשתתף במאמץ. בצד של המזרח, בחור אחד בשם ריי אלן נכנס לזון מטורף ולקח על עצמו את המשחק. הוא תקע שלוש שלשות רצופות כדי לשמור את המזרח בתמונה ולאחר מכן הוסיף עוד חמש נקודות כדי לסיים בערב גדול של 28 נקודות וניצחון 128:134.

ג'יימס אמר בקצרה על המשחק: "לא רצינו להפסיד שוב". לגבי קיומו בעיר ניו אורלינס, שניזוקה באופן קשה בעקבות הסופות אמר ה-MVP: "אני מקווה, לא רק אני אלא כל שחקן שהיה פה היום, שהצלחנו להעלות, אפילו אם טיפה, חיוך על פניהם של הילדים ומשפחותיהם. אנחנו כולנו יודעים מה קרה כאן והייאוש שהיה, כך שלהביא את המשחק לכאן זה דבר טוב. אנחנו נהננו".

סטטיסטיקה

לנבחרת המזרח: ריי אלן 28 נקודות ב-19 דקות, לברון ג'יימס עם 27 נקודות, שמונה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, דוויט הווארד 16 ותשעה ריבאונדים, דווין וויד וכריס בוש (שבעה ריבאונדים) סיימו עם 14 נקודות כל אחד. פול פירס 10 נקודות, ריפ המילטון תשע, צ'ונסי בילאפס שש נקודות, ג'ו ג'ונסון וראשיד וואלאס שלוש נקודות כל אחד, אנטואן ג'יימיסון וג'ייסון קיד עם שתי נקודות כל אחד, קיד גם הוסיף 10 אסיסטים.

לנבחרת המערב: שלושה שחקנים קלעו 18 נקודות: כרמלו אנתוני, רוי ברנדון ואמארה סטודומאייר. כריס פול, כוכב העיר המארחת ניו אורלינס, סיים עם 16 נקודות ו-14 אסיסטים. קרלוס בוזר 14 ו-10 ריבאונדים, דירק נוביצקי 13, סטיב נאש עם שמונה ושישה אסיסטים, אלן אייברסון שבע נקודות, דייויד ווסט ויאו מינג שש נקודות, טים דאנקן ארבע נקודות ותשעה ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully