וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראוס עדיין ירוקה

17.2.2008 / 22:45

פנאתינייקוס התעללה באולימפיאקוס, והביסה אותה 64:82 בדרבי של הליגה היוונית. ז'לגיריס קובנה ניצחה 98:104 את נפטונס בליגה הבלטית

ביוון דובר לא מעט על פיטוריו של פיני גרשון מתפקיד האימון באולימפיאקוס, לאחר שהקבוצה לא הצליחה להציג יכולת מספקת, דישדשה בליגה ואיכזבה באירופה. המחליף שלו, פאנאיוטיס יאנאקיס, אמנם הגיע בקול תרועה, אבל בשבוע שעבר הוא נחל הפסד ביתי צורב למכיב תל אביב ביורוליג, והערב (ראשון) קבוצתו הובסה 64:82, בדרבי היווני הלוהט, מול פנאתינייקוס השנואה.

הפתיחה היתה כולה של הירוקים, שעלו ליתרון מוקדם ברבע הראשון, אותו סיימו בעשר נקודות הפרש. אולימפאיקוס נאבקה והצליחה לחזור עד לפיגור של 5 נקודות במחצית, אבל קבוצתו של אוברדוביץ' פתחה מבערים במחצית השניה, וטסה ל-8:18 ברבע השלישי. משם והלאה המשחק היה לפרוטוקול בלבד, ואלופת אירופה התרכזה בלהגדיל את ההפרש. קלעו לפנאתינייקוס: קנדי ווינסטון 26 (7 מ-8 לשלוש), ואסיליס ספאנוליס 14, מייק באטיסט 13. לאולימפיאקוס: מילוש טדוסיץ' 12, ג'יאניס בורוסיס 8.

ז'לגיריס קובנה, שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב במסגרת הטופ 16 של היורוליג, ממשיכה להיראות בכושר מצויין, ולאחר שהביסה בליגה את שיאולאי, הערב היא גברה על נפטונס, 98:104 במסגרת הליגה הבלטית. בעקבות הניצחון, ז'לגיריס שומרת על מקומה הראשון בליגה, עם הפסד אחד בלבד מ-15 משחקים.

יתרון שתי הנקודות שהחזיקה בו ז'לגיריס בסוף הרבע הראשון, תפח ל-13 בסיום המחצית הראשונה, כשיונאס מאצ'יוליס מוליך את המארחים. נפטונס הצליחה לצמק במחצית השניה והגיעה עד 4 נקודות פיגור, אבל ז'לגיריס החזיקה מעמד, וקטפה את הניצחון. קלעו לז'לגיריס: יונאס מאצ'יוליס 18, פאוליוס יאנקונס 17, דה חואן קולינס 16. לנפטונס: פצ'יוקס 24, פרידוטקס 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully