וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו? אתלטיק!

17.2.2008 / 23:04

בילבאו הגיעה למשחק במדריד, והדהימה את אתלטיקו עם ניצחון 1:2. לה קורוניה שוב לא הצליחה לצאת מהמשבר, והפסידה 3:2 לרקראטיבו הואלבה

המחזור ה-24 של הליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון), ובמוקד עמד המשחק האחרון, בו הפתיעה אתלטיק בילבאו את אתלטיקו מדריד עם ניצחון חוץ גדול, 1:2. ולנסיה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב עם חטאפה. בחלק התחתון של הטבלה, התחתית ממשיכה לבעור. דפורטיבו לה קורוניה ממשיכה בצניחה החופשית שלה לאחר הפסד קריטי לרקראטיבו הואלבה, 3:2, לבנטה השיגה ניצחון נדיר על אוסאסונה 1:2, ואלמירה גברה על מורסיה 0:1.

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 2:1

המארחים עלתו ליתרון מוקדם מאוד כבר בדקה ה-5, לאחר שאנטוניו לופז ניסה להרים כדור מצד ימין לאגוארו, שלא הגיע, הכדור הטעה את השוער ומצא את דרכו אל הרשת, 0:1 לאתלטיקו. בילבאו לא התייאשה, ומצאה את השיוויון בדקה ה-39, לאחר שחאבי מרטינז הריץ מתפרצת נהדרת, שהסתיימה עם שער מצויין של סוסאייטה. האורחים תפסו קצב, ודקה בתוך זמן הפציעות של המחצית הראשונה ביצעו את המהפך: פרננדו ליורנטה שינה את כיוון הכדור בבעיטה חופשית, שהלכה פנימה, 1:2 לבילבאו. משימת הקאמבק של המארחים נעשתה קשה עוד יותר בדקה ה-52, לאחר שראול גארסיה ביצע עבירה מאוחרת, ראה צהוב שני, והורחק. ההפסד מנע מאתלטיקו אפשרות של עליה למקום השלישי בליגה, והיא נותרה ברביעי.

רקראטיבו הואלבה - לה קורוניה 2:3

המאבק המרתק ביותר של התחתית הפגיש את המארחת, שנמצאת מקום אחד לפני הקו האדום, עם הקבוצה שרוצה מעל לכל להחליף איתה מקום. קבוצתו של דודו אוואט (שלא נכלל בסגל) רושמת את אחת העונות החלשות בתולדותיה, והערב היתה לה הזדמנות נהדרת לצאת מהמשבר דווקא על גבה של רקראטיבו. ורדו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-9 ונתן תקוות לדפו, אבל המארחים חזרו למשחק בסערה עם שער של בטו בדה ה-52. 4 דקות מאוחר יותר והמהפך הושלם כשפלורנן סינמה פונגול כבש. לה קורוניה לא אמרה נושא, ואיבן 'ריקי' סאנצ'ז השווה, 8 דקות לסיום, אבל חוזה מרטין קאסרס סגר את הסיפור עם שער בדקה ה-88, והשאיר את הצרות אצל האורחים.

לבנטה - אוסאסונה 1:2

המארחים הצליחו להשיג רק שלושה ניצחונות בליגה העונה, ונראה שלא מעט מהשחקנים כבר השלימו עם הירידהף לאחר שהקבוצה נמצאת 10 נקודות מתחת לקו האדום. פתיחת המשחק מול אוסאסונה לא ניבאה טובות, לאחר שאיבן נאצ'ו מונריאל העלה את האורחים ליתרון מוקדם בדקה ה-21. אבל לבנטה הראתה הרבה לב ולחימה, חזרה למשחק בדקה ה-54 עם שער של לואיס אלבארו, ואלכסדנר גרחו השלים את המהפך חמש דקות מאוחר יותר, והפיח מחדש את התקווה באוהדי לבנטה. אוסאסונה, לעומת זאת, נמצאת בצרות.

אלמריה - מורסיה 0:1

אלמריה שרוצה לשמור על עצמה בחלק העליון של הטבלה, לא היתה אמורה להתקשות יתר על המידה מול המדורגת אחת לפני האחרונה, אך מורסיה לא עשתה חיים קלים למארחים, ונאבקה במשך כל המשחק. אלבארו נגרדו הצליח לשבור את בצורת השערים במשחק בדקה ה-43, והשער שלו הספיק ל-3 נקודות חשובות עבור אלמריה, שמשאירים אותה בתמונת הכרטיס לאירופה. מורוסיה תיאלץ להישאר עוד מחזור מתחת לקו האדום.

חטאפה - ולנסיה 0:0

ולנסיה רצתה להמשיך את המומנטום מהמחוזר הקודם עם ניצחון חוץ מול חטאפה, שמנסה להימלט מהתחתית, אבל לפחות מהרמה של שתי הקבוצות מהמשחק הזה, הרי שמיקומן בטבלה בהחלט משקף. ולנסיה היתה זו שלחצה במרבית המשחק, אבל בדקה ה-55, דויד ויאה הורחק, לאחר שתפס את שחקן חטאפה בחולצה. מאותו רגע, השליטה עברה לחטאפה, אך שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא הכרעה למשחק.

תוצאות נוספות:

ויאדוליד - מאיורקה 1:1

ויאריאל - סאנטנדר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully