וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר שני העונה לאנדי מארי

17.2.2008 / 18:23

הטניסאי הבריטי המוביל זכה בטורניר מארסיי אחרי שגבר על מריו אנצ'יץ' הקרואטי. ז'סטין הנין חגגה תואר ראשון על אדמת בלגיה

אחרי חודש וחצי של טניס בעונת 2008, הטניסאי הבריטי המוביל אנדי מארי, חגג היום (ראשון) תואר שני העונה וחמישי בסך הכל בקריירה. מארי (11 בעולם), זכה בטורניר מארסיי בצרפת (על סך פרסים של 534 אלף יורו), אחרי שגבר במשחק הגמר על מריו אנצ'יץ' הקרואטי, שהתקאמבק בסבב דרך מוקדמות הטורניר, בתוצאה 3:6, 4:6.

מארי שבר במשחקון השמיני בדרך לניצחון במערכה הראשונה. אנצ'יץ', שדורג בשיאו במקום השביעי בעולם, ניצל את חבטות ההגשה האדירות שלו כדי להישאר במשחק בתחילת המערכה השניה, אלא שהבריטי הגיב בשתי שבירות בדרך לזכייה בתואר. ההישג יכניס את מארי בוודאות לטופ 10 בדירוג העולמי החדש, שיתפרסם ביום שני הקרוב.

ז'סטין הנין, המדורגת 1 בעולם, השיגה היום ניצחון עשירי ברציפות במשחק גמר בסבב הנשים, אחרי שגברה על קארין קנאפ האיטלקיה 3:6, 3:6 באנטוורפן, בלגיה (על סך פרסים של 600 אלף דולר). הבלגית שברה במערכה הראשונה בדרך ל-2:5, אבל נשברה במשחקון הבא. למזלה, היא הגיבה בשבירה על ההגשה של האיטלקיה בדרך ל-0:1 במערכות. הנין, שסובלת מפציעה בברך, שברה בתחילת המערכה השניה ושמרה על ההגשה שלה, בדרך לתואר ה-41 בקריירה והראשון על אדמת בלגיה. 15 אלף צופים באולם באנטוורפן נתנו לה כבוד.

"זה רגע מאוד מרגש עבורי, עברתי בדרך משחקים קשים וזה פשוט מושלם לזכות בטורניר בבלגיה. רציתי לעשות את זה כבר מזמן והיה עליי הרבה לחץ. זו הייתה המטרה שלי השבוע ועמדתי בה". הנין התייחסה גם למטרה הגדולה הבאה שלה ואמרה: "ווימבלדון, זה הגראנד סלאם היחידי שעדיין לא זכיתי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully