וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנואה של סמפדוריה

17.2.2008 / 18:15

סמפ ניצחה בדרבי של מחוז ליגוריה 0:1. פיורנטינה רביעית אחרי 1:2 על קטאניה, אמפולי הפתיעה את נאפולי עם 1:3. ניצחונות ללאציו ורג'ינה

המחזור ה-23 הושלם הערב (ראשון), לאחר שאמש שיחקו ארבע הגדולות. מי שמרוצה מאוד מתוצאות המחזור היא פיורנטינה, שניצלה את ניצחונה הביתי על קטאניה 1:2, ועלתה למקום הרביעי בטבלה, על חשבונה של מילאן. אודינזה התקרבה מעט לצמרת, אחרי שניצחה בחוץ את רג'ינה בתוצאה 1:3.

חבל ליגוריה עצר את נשימתו, כשגנואה אירחה את סמפדוריה לדרבי הלוהט של עיר הנמל. המשחק הפיזי הסתיים בניצחונה של סמפדוריה 0:1, ושחקניו של וולטר מזארי שמרו על המקום ה-7 בטבלה. התוצאה המפתיעה של המחזור הגיעה מנאפולי, שם הפסידה המארחת 3:1 לקבוצת התחתית של אמפולי. ניצחונה של הקבוצה מטוסקנה הזניק אותה אל מעל לקו האדום.

גנואה - סמפדוריה 1:0

סמפ הגיעה למאראסי של גנואה כשבאמתחתה שני ניצחונות משלושת משחקי הליגה האחרונים. כדרכם של דרבים, הכדורגל שהופגן היה פיזי ומלבד שבעת הצהובים ששלף השופט, המארחים נשארו בעשרה שחקנים אחרי שדנילו הברזילאי ראה אדום. סמפ ניצלה את העובדה שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים, וחייכה בדקה ה-87 כשכריסטיאן מאגיו העלה אותה ליתרון 0:1. יופי של טיימינג מבחינת שחקניו של וולטר מזארי.

לאציו - אטאלנטה 0:3

שחקניו של דליו רוסי שבו למסלול הניצחונות, וזה היה די קל מול החבר'ה מברגאמו. פנדל מוצלח של תומאסו רוקי העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-26. פתיחת המחצית השנייה היתה טובה עבור האוהדים באולימפיקו, שראו את גוראן פאנדב מכפיל את יתרון קבוצתם. בדקה ה-88 חתם תומאסו רוקי את תוצאת המשחק אחרי עוד פנדל מוצלח. ניצחונה של לאציו העלה אותה למקום ה-12 בטבלה.

פיורנטינה - קטאניה 1:2

הפסד הבית למילאן, בתחילת פברואר, היה נטוע עמוק בלבם של הויולה, ומול קטאניה היתה זו הזדמנות טובה להעלות חיוך על פני האוהדים. 40 דקות לקח למארחים לנסות ולכבוש, עד שראו את חבריו זדראבקו קוזמאנוביץ' מרעיד את הרשת הסיציליאנית. בדקה ה-60 חואן וארגאס השתיק את יושבי סטאדיו ארטמיו פרנקי, כשהישווה ל-1:1. אבל לסגולים יש את אדריאן מוטו המצוין, שכבש בדקה ה-70, והבטיח את שלושת הנקודות.

נאפולי - אמפולי 3:1

בסן פאולו משוועים לקצת יציבות. אחרי הפסד החוץ לסמפדוריה, שחקניו של אדי רז'ה בנו על ניצחון מול אמפולי מהתחתית, אבל ירדו מנוצחים. ניקולה פיצי העלה את האורחים מטוסקנה ליתרון 0:1 בדקה ה-21. 16 דקות אחר כך דניאלה מאניני הישווה לנאפולי. נאפולי ואמפולי פתחו רע את החצי השני, ונותרו בעשרה שחקנים לאחר שמרסלו זאלאייטה ופליס פיקולו הורחקו בדקה ה-46. אבל בעשרה שחקנים, חניכיו של אלברטו מאלסאני, לא הסתפקו בנקודה. ניקולה פוצי, כן, שוב הוא, החזיר את יתרון האורחים בדקה ה-65. בשלב הזה נאפולי איבדה את הראש. מאוריציו דומיני הורחק בדקה ה-74, והאורחים חתמו את הניצחון הגדול עם שער של אלסאנדו בודל בדקה ה-81.

רג'ינה - אודינזה 3:1

בדקה ה-8 סימונה פפה כבש לזכות אודינזה, כשבעט בחדות לפינה הימנית הרחוקה, וקבע 0:1. בדקה ה-63 אנטוניו די נטאלה השתלט על כדור בצד שמאל של רחבת המארחת, ושלח כדור שטוח לפינה השמאלית הרחוקה של אנדראה קמפאנולו, כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-76 המחזק חזר לחים אחרי שפרנצ'סקו מודסטו בעט מזווית קשה בצד שמאל פצצה לחיבורים הרחוקים וצימק ל-2:1. רג'ינה הגבירה את הלחץ אך הותירה את הגנתה חשופה, ודי נטאלה נותר בתוספת הזמן חופשי מול קמפאנולי כדי לקבוע 1:3.

פאלרמו - קליארי 1:2

לפאלרמו: אדסון קאבני (23), בושקו יאנקוביץ' (45). לקליארי: אדסון קאבני (51, עצמי)

סיינה - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully