וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: השקט שאחרי הסערה

17.2.2008 / 17:58

לאחר חגיגת של שערים בגביע האנגלי, סיימו שפילד יונייטד ומידלסבורו בתיקו 0:0 משמים. פרסטון היתה קרובה להפתיע אך נכנעה 1:0 לפורטסמות'

את המנה העיקרית של הסיבוב החמישי של הגביע האנגלי קיבלנו אתמול, עם מנצ'סטר יוניייטד שדרסה ללא רחמים את ארסנל (0:4) ועם ברנסלי שהדהימה את ליברפול באנפילד (1:2), והערב (ראשון), התקיים עוד משחק שהיה אמור לקבוע את זהותה של עולה נוספת לרבע הגמר. שפילד יונייטד, שקיוותה להפתיע את מידלסבורו נאלצה להסתפק בתיקו 0:0, ותנסה להפתיע במשחק החוזר במידלסבורו. במשחק הנוסף, היתה קרובה פרסטון להפתיע את פורטסמות', אבל היא נכנעה לבסוף בבית, 1:0.

במשחק שהפגיש את מידלסבורו, שנסעה לשפילד למשחק מול יונייטד מליגת המשנה, קיבלנו 90 דקות של כדורגל משמים, ו-0:0 מאכזב, במיוחד נוכח הדרמה והשערים שנרשמו אתמול. בורו שלטה בשדה בפתיחה והגיעה למספר הזדמנויות מול השער, אבל מידו, דאונינג ואליאדייר לא הצליחו להמיר את ההזדמנויות לשערים. ככל שנקפו הדקות קיבלה שפילד את הבטחון שלה בחזרה, החלה לסכן בעצמה את השער, ובעיטה של ג'יימס ביטי במחצית הראשונה מצאה את הקורה. בעקבות התיקו המאופס ייפגשו הקבוצות שוב, למשחק חוזר, אלא שהפעם הוא יתקיים באיצטדיון האור במידלסבורו, שם לשפילד יהיה קשה הרבה יותר להפתיע.

הקבוצה הקטנה מתחתית ליגת המשנה אירחה את פורטסמות' בביתה, והגיעה עם הרבה חוצפה ורצון להפתיע. אלא שפומפי לא עודכנה בעניין, ושלטה מהפתיחה ללא עוררין, והיתה קרובה מספר פעמים להבקיע. פרסטון לא הצליחה להגיע להזדמנויות במחצית הראשונה, אך בדקה ה-59 היא קיבלה הזדמנות פז, כשהשופט הצביע על הנקודה הלבנה לאחר עבירה ברחבה. סיימון וואלי ניגש אל הכדור, אבל שלח אותו בצורה עלובה למרכז השער, שם חיכה לו דייויד ג'יימס שהדף אותו בקלות.

המארחים עוד יבעטו בעצמם על ההחמצה הזאת, לאחר שהמשחק, שהיה נראה שהולך לתיקו מאופס, שיוביל למשחק חוזר, הוכרע 4 דקות לתוך זמן הפציעות. פומפי קיבלה כדור קרן שהוגבה אל תוך הרחבה, ודארן קרטר שניסה להרחיק בעט את הכדור לשערו שלו, 0:1 לפורטסמות', שקרע את לב האוהדים בפרסטון, והעלה את האורחים לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully