וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום מאכזב לג'ודאים הישראלים באירופה

17.2.2008 / 17:57

אבישר שיינמן הודח אחרי הקרב השלישי שלו בוינה, אנדריאן קורדון הפסיד כבר בקרב הראשון. אליס שלזינגר הודחה בבודפשט

ג'ודאי נבחרת ישראל השלימו היום (ראשון) סוף שבוע מאכזב בתחרויות סבב גביע העולם באירופה. בתחרות לגברים בוינה, אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג), הודח כבר בקרב השלישי. שיינמן פתח את התחרות בהפסד לרומן גונטיוק האוקראיני, סגן האלוף האולימפי, שניצח אחרי שהשיג פעמיים ניקוד של וואזארי. שיינמן המשיך לבית הניחומים וניצח בקרב הראשון שלו את חורחה בנאוונטה הספרדי, באיפון תוך 27 שניות. בקרב השני שלו הוא הפסיד באיפון לכריסטוף לאמברט הגרמני והודח. אנדריאן קורדון (מעל 100 ק"ג) הפסיד כבר בסיבוב הראשון לגז'גוז' אייטל הפולני, ולא זכה להגיע לבית הניחומים. כמו קורדון, גם אלון ששון (עד 90 ק"ג) הפסיד כבר בתחילת הדרך, במקרה הזה לחוזה קמאצ'ו מונצואלה (באיפון) וסיים את דרכו.

בתחרות לנשים שהתקיימה בבודפשט, אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ללור אן פולי הצרפתיה בנקודות, על חודה של קוקה.

יו"ר איגוד הג'ודו, אדי קואז, התייחס להופעה המאכזבת של הג'ודאים בסוף השבוע ואמר: "מדובר בתחרות קשה ביותר בה מדינות עשירות וחזקות, עם תקציבי ענק ומספר רב של ספורטאים מעולים בכל משקל שולחים את הספורטאים, שאינם מדורגים, כדי לעייף ולהתיש את המתמודדים מהמשלחות הקטנות יותר – תקציבית ומספרית. בסך הכל לא היה מוצלח אך כולי תקווה שבשבוע הבא, בתחרות המבורג, הספורטאים שלנו יבואו פחות לחוצים ויותר נחושים, והדברים יראו אחרת. אנו עומדים מאחוריהם, מבינים את הלחצים מולם הם עומדים ומאמינים בהם. הם עשו זאת בעבר והם יעשו זאת שוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully