וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו לא אוהב מה שקורה פה

17.2.2008 / 16:59

החלוץ ממעט לשחק באינטר, והפך מתוסכל: "לא קל ללבוש מסכה. עלי להודות, איני שמח". מאלדיני חגג את הופעתו ה-1,000 במדי מילאן

אינטר ניצחה בשבת בליבורנו (0:2) והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות, אבל בד בבד היא הגדילה גם את תסכולו של חלוצה הרנן קרספו. "במשך שבעה חודשים אני מנסה להסתיר את העצב, זו סיטואציה שאיני מורגל בה", אמר הארגנטינאי, שלאחרונה צופה בחבריו חוגגים בעיקר מהספסל.

"אין להאשים את חברי לקבוצה, וזו תהיה טעות מצדי להתנהג כך, ולהפריע להם", הוסיף קרספו, ובין השורות אפשר ללמוד שהוא מפנה את דבריו אל המאמן, רוברטו מאנצ'יני. "הקבוצה והאוהדים עושים הכל כדי שארגיש טוב, אבל לא תמיד זה קל ללבוש מסכה. עלי להודות, איני שמח". למרות עזיבתו של אדריאנו לסאן פאולו, משחקו של קרספו נגד ליבורנו היה רק התשיעי שלו העונה במדי הנראזורי בסרייה A. העונה הוא טרם השלים 90 דקות בליגה.

האלף החדש של מאלדיני

בכל זאת היה משהו חגיגי בתיקו 0:0 שמילאן הוציאה אתמול (שבת) בפארמה. הקפטן האגדי פאולו מאלדיני, החליף את מארק ינקולובסקי, ורשם בכך את הופעתו ה-1,000 במדי הרוסונרי.

"לא ציפיתי להיכנס", אמר אל קפיטאנו, שרשם את הופעת הבכורה שלו בסרייה A ב-20 בינואר 1985. "האם התרגשתי? כן. יש עדיין דברים חדשים, לדוגמה, אני לא רגיל לעלות מהספסל. יש לי עוד כמה חודשים ליהנות מהחוויה, ואני מקווה שזה יימשך עד סוף מאי". על המשחק עצמו, ואיבוד הנקודות של אלופת אירופה, אמר מאלדיני: "הם שיחקו טוב יותר בחצי הראשון. תקפנו עם מעט שחקנים, ללא הרוח שאפיינה אותנו בחצי השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully