וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו נשאר. בינתיים

אייל בן יעקב

17.2.2008 / 16:16

אלונה ברקת חוששת לתדמיתה ומשאירה את המאמן, למרות השינוי בגישת המועדון, על פי ויקו חדד: "המוטו המרכזי שלנו הוא לברוח מהתחתית"

היום בבוקר (ראשון) קיימה אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע, שיחה עם המאמן גילי לנדאו, בה הבהירה לו כי מצב הקבוצה לא יוכל להימשך כסדרו. גורמים במועדון הגדירו את השיחה כ"קשה". לנדאו, שהגיע לבקשת רוב הקהל, הפך כעת המוקד לטענותיהם, לאחר שהביע אכזבה מתגובות האוהדים, אחרי ההפסד הביתי להפועל חיפה 1:0. ברקת, שדימויה חשוב לה, חוששת לפטר את לנדאו לאחר שבעה מחזורים בלבד, ובכך להידמות לאלי זינו, שנחשב עד עתה להפך הגמור ממנה.

היום התקיימה, לפני האימון, אסיפת קבוצה, בה דיברו המנכ"ל ירון בר-און והיועץ המקצועי ויקו חדד עם השחקנים. האסיפה הייתה קשה ונאמרו בה דברים נוקבים ביותר. בר-און אמר לשחקנים: "כולם ממליצים לנו לקנוס את השחקנים, אבל הקנס הכי גדול שלכם זה הנגיעה בכיס אחרי הפסדים, הכבוד העצמי שלכם שנרמס לעיני משפחותיכם והאוהדים הרבים, והפגיעה העתידית בקריירה האישית, בעקבות היכולת הרעה שלכם".

ויקו חדד חידד את ההבנה האחרונה של ההנהלה כי מטרותיה של הקבוצה העונה שונו: "המוטו המרכזי השבוע לקראת נצרת-עילית יהיה רצון לבריחה מהתחתית. אנחנו נפסיק להסתכל על מאבק העלייה".

קולות נוספים בקבוצה נשמעו היום כמוותרים על מאבק על העלייה, בשל המרחק הרב, שמונה נקודות, מהמקום השני, ועוד יותר בשל העובדה כי לא פחות מ-7 קבוצות מקדימות אותה כרגע בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully