וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לא מתלהב לארח משחקי פרמיירליג בישראל

17.2.2008 / 12:29

אבי לוזון לא מתלהב מאפשרות אירוח משחקי פרמיירליג בישראל: "מועדונים צריכים לשחק מול קהלם הביתי, הרווח לא שווה את הטרחה"

בשבוע שעבר הודיעו אנשי הפרמיירליג כי העונה האנגלית בשנה הבאה תוארך, לשם יציאתן של קבוצות הליגה למשחקים מחוץ לאי הבריטי. עיתון ה"ג'ואיש כרוניקל" פירסם היום ראיונות עם מספר אנשי מפתח בכדורגל הישראלי, בנוגע לאפשרות קיום משחקי הפרמיירליג בארץ.

אבי כהן, יושב ראש איגוד השחקנים, הודיע כי יתמוך בהגעתן של קבוצות אנגליות במהלך עונת 2011. "זה רעיון נהדר", אומר מגן ליברפול לשעבר, "אוהדים ישראליים ינהרו למשחקים. יש כאן תשוקה אדירה לכדורגל הישראלי והימצאותם של כוכבי על בישראל תגביר את ההתעניינות, גם בכדורגל המקומי".

לעומתו, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון מתקשה למסור קביעה חד משמעית. "כאירוע חד פעמי, יכול להיות נהדר לראות את הכדורגל האנגלי בישראל. אני בטוח שזה יהיה מאוד פופולארי בקרב האוהדים כאן".

"מצד שני", הוסיף היו"ר, "אני לא תומך כל כך גדול בתוכנית כולה. אני לא חושב שהרווח הכלכלי שווה את כל הטרחה. אני יודע שגם אופ"א ופיפ"א מתנגדות, אז אני לא רואה את זה באמת מתרומם. אני חושב שמועדונים צריכים לשחק מול הקהל הביתי שלהם. אני לא הייתי רוצה לראות כדורגל ישראלי בחו"ל, למרות שישנם הרבה יהודים וישראלים בערים כמו ניו יורק ולונדון. היינו יכולים למלא אצטדיונים שם".

מלול ובן בסט זומנו לצעירה

הנבחרת הצעירה תחל השבוע את הכנותיה לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ומולדובה, שייערכו בחודש הבא. גיא לוי זימן לראשונה את עדן בן בסט, חלוץ הפועל חיפה ואת דור מלול, קשר מכבי תל אביב אל הסגל המונה 22 שחקנים, לצמד ימי האימון השבוע.

הנבחרת תתכנס ביום שלישי ותקיים אימון במתקן האימונים הסמוך לאצטדיון רמת גן בשעה 12:00, ולמחרת תקיים אימון נוסף באותה שעה. ב-2 וב-3 למרץ תקיים הנבחרת צמד ימי אימון נוספים, כאשר ב-4 בחודש תארח את קפריסין למשחק ידידות. שלושה משחקים נותרו לקמפיין הנוכחי של הצעירה. ב-26 של החודש הבא תארח הנבחרת את מולדובה ובספטמבר תסגור הנבחרת את הקמפיין בשני משחקי חוץ. ב-5 תתארח בלוקסמבורג וב-9 בגרמניה.

סגל הנבחרת הצעירה:

אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), איתמר ניצן (מכבי הרצליה), שי חדד, שמואל קוז'וקין, חן עזריאל (בית"ר ירושלים), ניצן דמארי, דובב גבאי (מכבי פ"ת), מאור בוזגלו (בני סכנין), אושרי רואש, עדן בן בסט (הפועל חיפה), שרן ייני, דור מלול, עומר פרץ, אורי שטרית, יובל שפונגין (מכבי ת"א), בירם כיאל, שי מימון (מכבי חיפה), ביבראס נאתכו, עידן סרור, רמי דואני (הפועל ת"א), איתי שכטר (מכבי נתניה), יובל אבידור (קרית שמונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully