וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "היד לא הייתה מכוונת"

17.2.2008 / 9:28

מאמן ברצלונה, שניצחה וצמצמה הפער, הודה שהפנדל לא הגיע לקבוצתו. מיאטוביץ', לאחר ההפסד של ריאל לבטיס: "אין לנו מזל נגד אנדלוסיות"

הליגה הספרדית ממשיכה לרתק. הפער בצמרת השתנה לאחר שני המשחקים של המוליכות, ריאל מדריד וברצלונה, זה השבוע הרביעי ברציפות. הפעם הוא קטן לחמש נקודות בלבד. אם זה נראה גמור כשזה היה תשע נקודות, אז כעת מסתמן שהכול עוד פתוח, כאשר נותרו עוד 14 מחזורים לסיום העונה.

ריאל יצאה לבירת אנדלוסיה, סביליה, וחטפה הפסד באצטדיונה של בטיס, מיגל רואיז דה לופרה, 2:1 מהקבוצה המקומית. למנהל הטכני של הקבוצה פז'ה מיאטוביץ' היה הסבר מקורי לפאשלה: "אין לנו מזל נגד קבוצות מחבל אנדלוסיה העונה. אלמריה, סביליה ובטיס. אני מקווה שיהיה לנו יותר מזל נגד רקראטיבו הואלבה. שיחקנו טוב מאוד בחצי השעה הראשונה והבקענו מוקדם, אבל נכשלנו לגמור את המשחק כאשר היה לנו צ'אנס לעשות כן. מכאן והלאה הדברים הסתבכו.

"כמו כן בטיס נתנה משחק גדול ואנחנו לא הצלחנו לעמוד באתגר שהם הציבו לנו. אנחנו חייבים כעת לשכוח את זה. להפסדים תמיד יש השפעה על קבוצה, אבל יש לנו הרבה ניסיון".

"המשחק היה מסובך", אמר כוכב ריאל והקפטן, ראול. "לא חשבנו לעולם שהמשחק היה קל. משחקי חוץ חובה 'להרוג' בהתחלה. בטיס פשוט הייתה יותר טובה מאיתנו. יש לנו משחק חשוב מאוד נגד רומא ביום שלישי בליגת האלופות, אבל אני לא חושב שההפסד בליגה ישפיע על היכולת שלנו".

ברצלונה גברה 1:2 על סראגוסה במשחק מצוין, לאחר משחקה של ריאל, ידעו הקטאלונים כי ניצחון יצמק את הפער לחמש. זה התחיל טוב מבחינתם כשעלו ליתרון משער של תיירי הנרי (עליו נטען כי היה לא חוקי עקב נגיעת יד של החלוץ). במחצית השנייה סראגוסה נכנסה לעניינים, השוותה והייתה קרובה להבקיע את השני. אלא שבדקה ה-81 קיבלה בארסה פנדל תמוה, משהו. רונאלדיניו כבש ושלוש הנקודות נדדו לקאמפ נואו.

אפילו מאמן בארסה, פרנק רייקארד, הודה שהשריקה לפנדל הייתה ככל הנראה לא במקום: "זה נראה כאילו הכדור שפגע בידו של חואנפראן היה לא מכוון. אבל אני רק חושב על העובדה שאנחנו ביצענו את העובדה, מבחינתנו. זה היה משחק קשה ופתוח. סראגוסה שיחקה מצוין במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully