וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: מתיחות בין גיא לוזון לאוהד קדוסי

17.2.2008 / 9:59

בקבוצה מעידים על נתק בין החלוץ, שעזב בעבר בגלל המאמן וכעת סופסל. שוב ביקורת על ספסולו של המנהיג גנון. המועדון: "שיקולים מקצועיים בלבד"

מתיחות שוררת בין חלוץ מכבי פתח תקוה, אוהד קדוסי, למאמן גיא לוזון. לטענת שחקנים בקבוצה, השניים כמעט לא מחליפים מילה באימונים, ונראה כי המתיחות ששררה בין השניים במהלך התקופה בה שיחק קדוסי בקבוצה לפני שעבר למכבי הרצליה ובני סכנין (שיחק שם בשתי העונות שחלפו) - חזרה. קדוסי ישב בשני המשחקים האחרונים על הספסל ונכנס כמחליף. כזכור, בקדנציה הקודמת בה שיחק בקבוצה תחת שרביטו של המאמן, לא קיבל הזדמנות ראויה ולכן עזב את הקבוצה.

שחקנים בקבוצה העידו כי קדוסי נחשב לאחד משלושת השחקנים הכי מוערכים על ידי שני המאמנים הקודמים, יוסי מזרחי ועופר פביאן. לטענתם, על פניו נראה כי המתיחות ששררה בין השניים חזרה. גורם במועדון אמר: "קדוסי חזר לפתח תקוה לאחר שיוסי מזרחי מונה למאמן. אם לוזון היה מאמן בתחילת העונה, לא בטוח שהוא היה חוזר. במצב כזה, סביר להניח שהוא היה משחק היום בבני סכנין או במכבי חיפה".

כזכור, לאחר שעזב לסכנין צוטט קדוסי בכלי התקשורת כי הוא מעריך מאוד שלושה מאמנים: פרדי דוד, אלישע לוי ומרקו בלבול. בין היתר, הזכיר קדוסי את מאמן הנוער מיקי סנדרוב כאחד המאמנים להם הוא "חייב את הקריירה". על גיא לוזון שלא הוזכר אמר קדוסי: "גיא לוזון לא נתן לי שום הזדמנות להוכיח לו מה שאני שווה ופסל אותי מלכתחילה. אני לא פחות טוב משום חלוץ בקבוצה שלו, מעז יצא מתוק והיום אני פורח בבני סכנין".

מהקבוצה נמסר בתגובה כי: "אי שיתופם של קובי גנון ואוהד קדוסי נובע משיקולים מקצועיים בלבד". על היכולת החלשה שגילתה הקבוצה אתמול מול הרצליה אמר היו"ר, משה זוארץ: "במחצית הראשונה היינו טובים מאוד, במחצית השניה הם לקחו את המומנטום לעשר דקות והבקיעו שער. אם לירן כהן היה מבקיע את הפנדל, היינו מבקיעים עוד שלושה שערים ומנצחים כמו גדולים. בסופו של דבר, התיקו מאוד שיקף את המשחק".

כזכור, עוד לפני המשחק טענו שחקנים בקבוצה כי באופן חריג הם "מתנגדים למערך של גיא לוזון". ביום חמישי תירגל המאמן את קדוסי מחוץ להרכב, וגם קובי גנון הוותיק הושאר מחוץ להרכב. נאור פסר שעלה לשחק במקומו כבש שער עצמי. בקבוצה טוענים שגם הוצאתו של פליקס אובוקה מחוץ לסגל תמוהה לנוכח היכולת שהוא מפגין באימונים. "היה מגיע לנו להפסיד אתמול", אמר שחקן בקבוצה. "שוב נראינו כמו קבוצה רכה שלא נלחמת. גם אם היינו עולים עם הנוער, היינו חייבים להפגין רוח לחימה". על ספסולו של גנון אמר: "הוא המנהיג שלנו על המגרש ולא ברור לי מה גיא חשב. גנון, אוהד כהן וקדוסי הם שלושת השחקנים הישראלים הכי מוכשרים בקבוצה. איך יכול להיות שרק השוער שווה הרכב?".

עאמר צפוי לחתום על חוזה חדש

עד כה צברה הקבוצה בעידן לוזון ארבע נקודות מתוך תשע אפשרויות, בהם ניצחון דחוק על בני יהודה משער שהובקע סמוך לסיום בבעיטה חופשית, הפסד להפועל תל אביב אותה עזב לוזון בטריקת דלת ותיקו ביתי מול הרצליה, הודות לשער עצמי של האורחים בתוספת הזמן.

בנושא אחר: בקבוצה צפויים לחדש בשבועות הקרובים את המשא ומתן עם המגן איסמעיל עאמר, לקראת העונה הבאה. לעאמר יוצע לחתום על חוזה לעונה נוספת. זהו השחקן הישראלי היחיד בקבוצה שלא חתום על חוזה לעונה הבאה.

הקשר סולי צמח יוזמן לבירור בעקבות הרחקתו במשחק מול הרצליה. כזכור, הקשר ספג צהוב על עבירה, וצהוב שני על מחיאת כף לשופט. בקבוצה טוענים כי אין הם מייחסים חשיבות לקריאות הגנאי של האוהדים כנגד המאמן גיא לוזון. הנשיא עמוס לוזון כבר הצהיר כי המאמן יישאר בקבוצה בכל מקרה בשלוש השנים הקרובות. בחוג האוהדים הבהירו כי המחאה תימשך עד אשר המאמן יעזוב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully