וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת האולסטאר בעיצומה

16.2.2008 / 23:53

דוויט הווארד התחפש לסופרמן וזכה בתחרות ההטבעות, קאפונו ניצח עונה שנייה ברציפות והוכתר למלך השלשות. מייק ביבי עובר לאטלנטה

חגיגת האולסטאר של הליגה הטובה בעולם הנערכת העונה בניו אורלינס נכנסה לשלבים המרתקים יותר. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו תחרויות הקליעות, הכישורים, השלשות וההטבעות.

דוויט הווארד מאורלנדו מג'יק התחפש לסופרמן וקטף את תואר מלך ההטבעות, כשהוא מותיר אחריו את ג'מאריו מון וג'ראלד גרין. ג'ייסון קאפונו זכה שנה שנייה ברציפות בתואר מלך השלשות. אשתקד הוא עושה זאת בתור שחקן מיאמי היט, העונה הוא מביא את התואר לקנדה, בתור שחקן טורונטו ראפטורס. דרון וויליאמס זכה להניף את הגביע בתחרות הכישורים. ואילו בתחרות הקליעות, צוות הסן אנטוניו ספרס, שכלל את הסנטר טים דאנקן, ה'אדמירל' דייויד רובינסון ובקי האמון ניצח. הלילה, בין ראשון לשני ייערך משחק האולסטאר בין המזרח למערב.

עוד לפני התחרויות, טירוף הטריידים בליגה נמשך. העברה נוספת מעניינת, אם כי בוודאי לא בסדרי הגודל של מעברו של פאו גאסול ללייקרס, או של שאקיל אוניל לפיניקס, נרשמה. לאחר שיסתיים סוף שבוע האולסטאר, יישלח מייק ביבי לאטלנטה, בתמורה לאנתוני ג'ונסון, טיירון לו, לורנזן רייט ושלדן וויליאמס.

מעברו של ביבי אל ההוקס אמור לשפר את הקו האחורי של הקבוצה, שבהחלט תשמח להשתמש בשירותיו של הרכז המנוסה, בעיקר בשלבי הפלייאוף. כשנשאל ביבי על המעבר, הוא אמר שהוא אמנם לא מופתע מכך שהוא מחליף קבוצה, אך גם הוא לא דמיין שיהיה מדובר באטלנטה. "היו לי זמנים טובים בסקרמנטו", אמר ביבי. "לפעמים אתה צריך שינוי, ואתה אף פעם לא יודע לאן זה ייקח אותך. אני פשוט התפללתי וביקשתי את הטוב ביותר לי ולמשפחתי, וזה מה שקרה, אז אני לא יכול לבוא בטענות".

ביבי, שהפך בשנים האחרונות לאחד מסמליה של הקינג, עם הופעות הירואיות בפלייאוף שהביאו את סקרמנטו עד פסע מהאליפות הנכספת, מודה שהעזיבה של העיר לא תהיה לו קלה: "אני תמיד אוהב את האנשים בסקרמנטו, את האחים מאלוף ואת ג'ף פטרי".

עוד לפני שבוחנים את הסחורה שקיבלו הקינגס ומתחילים לחשב מה היא עשויה לעשות איתה, הרי שברור לכולם שאף אחד מהשחקנים הללו לא עומד להישאר בקבוצה בעונה הבאה. לכל אחד מהרביעיה יש חוזה שמסתיים, והדבר אמור לפנות לא מעט בתקרת השכר של סקרמנטו לקראת העונה הבאה, אז היא תנסה לעשות מהלך שיביא שחקן משמעותי לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully