וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בק"ש: "עשינו יותר מדי כבוד לבית"ר"

יצחק סולומון

16.2.2008 / 23:47

בקרית שמונה התאכזבו מהדרך בה הפסידה הקבוצה לאלופה, אבל לא נכנסו לדיכאון: "לא מתאבלים יותר מדי. יש עוד דרך ארוכה וקשה"

שחקנים בעירוני קריית שמונה אמרו הערב (שבת) אחרי הפסד הבית מול בית"ר ירושלים: "עשינו יותר מדי כבוד לבית"ר. אסור היה לנו להפסיד בצורה כזו בבית".

ההפסד קטע סדרה של 12 משחקים רצופים של קריית שמונה ללא הפסד. היה זה הפסד הבית הראשון העונה לחניכיו של רן בן שמעון, שבסיום אמר שבמשחק כזה, האיכות של בית"ר ניצחה את המלחמה של חניכיו.

הקפטן יניב לביא ביקש לשמור על פרופורציות: "אני מוכן להפסיד כל פעם אחרי 12 משחקים רצופים. אנחנו לא מתאבלים יותר מדי כי יש לנו עוד דרך ארוכה וקשה. צריך להסתכל קדימה, לתקן את מה שלא הלך היום, ולשפר לקראת המשחקים הבאים".

החלוץ ירו בלו: "מאכזב ומתסכל להפסיד בבית, אבל בית"ר קבוצה גדולה. הם מעל לליגה, והיום הם הראו למה. בקשר אלינו, אנחנו לא צריכים להוריד את הראש, כי הפסדנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ".

מי שרשמה לזכותה וי גדול הייתה משטרת קרית שמונה, שהעבירה את המשחק בשלום. במשטרה ציינו את ההתנהגות המופתית של האוהדים ואת הסדר במגרש. מאות אוהדים המתגוררים בקרית שמונה, עודדו דווקא את בית"ר ירושלים.

בקריית שמונה נשמו לרווחה לאחר שתוצאות הבדיקות שעבר השוער, שביט אלימלך, הבהירו כי הוא סובל "רק" משפעת חריפה. בקריית שמונה חששו שנדבק במחלת הנשיקה, או מוירוס חריף יותר. על פי הערכת רופאיו, השוער ימשיך להיעדר שבועיים נוספים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully