וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים כבשו את בלגיה

16.2.2008 / 23:19

עומר גולן כבש את שער השיוויון של לוקרן מול מכלן בתיקו 1:1, ואליניב ברדה כבש את שערו ה-11 במדי גנק בהפסד לווסטרלו, 1:2 בליגה הבלגית

אליניב ברדה ממשיך לככב בליגה הבלגית, והערב כבש את שערו ה-11 העונה, במדי קבוצתו, גנק, מול ווסטרלו. לרוע מזלו של ברדה, גנק הפסידה את המשחק 2:1, והיא מדורגת במקום השמיני. המשחק תפס קצב נהדר במחצית הראשונה, לאחר שהמארחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-21 משער של ווטר קורסטיינס. אלא שגנק לא נשברה, ודקה מאוחר יותר, ברדה מצא את שער השיוויון. דווקא כשהיה נראה שהמשחק הולך להסתיים בתיקו, היכתה ווסטרלו בפעם האחרונה, 12 דקות לסיום, משער של דיטר דקלבר, וניצחה את המשחק. ברק יצחקי שיחק 89 דקות והיה טוב.

הערב המצויין של הישראלים בממלכה הבלגית נמשך, כשגם עומר גולן מצא הערב את הרשת, כשקבוצתו, לוקרן, סיימה בתיקו 1:1 עם מכלן. ביורן ולמניקס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-55, ונתן למכלן תקווה שהיא תצליח סוף סוף להשיג ניצחון ולברוח מהתחתית, אבל אז עומר גולן, ששיחק 90 דקות, השווה בדקה ה-74, ושלח את הקבוצות להתחלק בנקודות. היה זה שערו השני של גולן בלוקרן, ועושה רושם שהשחקן משתלב מצויין בקבוצתו החדשה.

לאחר 21 משחקים בליגה הבלגית, מוליכה פ.צ ברוז' את הטבלה עם 48 נקודות, כשסטנדרד ליאז' מדורגת שניה עם 45. גנק, כאמור, מדורגת במקום השמיני עם 31 נקודות, בעוד לוקרן של עומר גולן ממוקמת במקום ה-12, עם 26 נקודות, 11 נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully